Hooooi Ladies! Vandaag hebben we onze meisjesnaam die we vanaf het begin in ons hoofd hadden opzij gezet, Demi. We zijn een andere naam tegengekomen en voelen er toch meer voor. De naam is: Jaylee/Jayleigh/Jaylie Hoe zouden jullie deze naam spellen? En wat vinden jullie van de naam Demi (onze eerdere keuze)? Is er trouwens een bepaalde associatie bij Jaylee/Jayleigh/Jaylie? (zoals in bekakt of juist 'tokkie') Bedankt voor jullie mening!
Ik vind Jaylee dan het mooiste. Demi vind ik al weer wat 'normaler'. Succes met het vinden van jullie meiden naam!
Jaylee het leukste. Demi wel een leuke naam. Ik houd zelf niet van een naam als Jaylee. Maar ik heb er geen tokkie gevoel bij. Demi vind ik mooier dan Jaylee.
dan zou ik voor jaylee gaan. Het is niet mijn type naam, maar demi ook niet. Sorry als ik iemand voor 't hoofd stoot, maar ik vind de namen eerder neigen naar tokkie dan naar kak.
Hoor ook liever Demi. Vind namen met "Dj" vooraan uitgesproken niet echt mooi. Maar als het jullie naam is, ga ervoor! Oh ja, ik zou als schrijfwijze voor Jaylee gaan...
Ik vind Jaylee wel heeeeeel leuk! Lekkere stoere naam! Ik zie er een stoer, en pittig meisje bij, maar ook heel lief! De schrijfwijze Jaylee vind ik erg leuk!! Ik vind de naam absoluut niet ordi! Demi vind ik niks... ik vind deze naam een beetje geweest! (maar dat is ook weer mijn mening) succes!! niet gaan twijfelen hoor, door de minder leuke reacties!! Vertrouw op wat jij leuk vind!! Super leuke naam!!!!!
Jaylee is een super leuke naam! Heb er ook over nagedacht maar mijn katje keet jaydee, Dus ja niet echt leuk een jaylee en een jaydee in huis. Maar demi vind ik indd geweest......... Maar jaylee, echt doen als je het leuk vind! Zeker geen tokkie naam. Zo is er over elke naam wel wat.. Ik hou bijvoorbeeld niet van 'boere namen'. Zoals lisa enzo Er is altijd wel iemand die het niet leuk vind. Ik zeg DOEN
zoveel mensen zoveel meningen........ ik vind jaylee niet mooi ik vind Demi hartstikke leuk, als kind en als volwassenen
Tjah,mijn eerlijke mening...het is weer zo'n dj (uitspraak) naam. Ik hou daar echt helemaal niet van. Jaylee vind ik dan de mooiste schrijfwijze. Demi associeer ik altijd met een naam voor een hond..sorry. Maargoed, dat hebben veel mensen natuurlijk wel met een dier.
Ik kies voor Jaylee. Ik zou zeggen: Djeelie Ik vind de naam: Lief en Stoer tegelijk! Echt een superrrr leuke meidennaam en Uniek! Heb deze naam nog nooit gehoord! Ik ken te veel kindjes met de naam Demi. Ook jongens, alleen dan geschreven als Daimy! Ik vind Demi/Daimy echt een mooie naam!
Ik vind beide namen niet Leuk! Maar ik zou kiezen voor demi. Ik vind jaylee wel erg ordinair klinken sorry.
tokkie en als je een naam of tig manieren zou kunnen spellen valt ie voor mij zowiezo af. Demi vind ik geen leuke naam maar er is niets mis mee (valt te spellen / uit te spreken etc)