Babynamen!!

Discussie in 'Babynamen' gestart door Minny, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hallo allemaal,

Wat vind ik het toch moeilijk om een leuke jongensnaam te bedenken voor onze tweede kindje. De meisjesnaam hebben we al wel bedacht, maar voor een jongen is het toch een stuk moeilijker.

Vinden jullie Jill en Jack een leuke combi voor broer en zus?
    Want dat is volgens mij een bekende combi van een verliefd stel?

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Klopt ;)

Vind het zelf wel kunnen hoor, denk niet dat iedereen direct die link legt met dié jack en jill.

Dat heb je bijvoorbeeld wel met de namen; saskia en jeroen.. maar dat is vragen om opmerkingen :p

3. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    ik vind dat een hele leuke combi en kende het niet als stelletje..

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    oh echt? leuk om te horen.
    mijn man is namelijk helemaal weg van de naam jack.
    en ik vind het ook leuk, maar wil niet dat iedereen dat zegt, hey dat is van jack en jill!!!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moeilijk hè, vond een jongensnaam ook heel moeilijk om te bedenken. Vind namelijk bijna niks leuk!

Jill en Jack vind ik persoonlijk niks bij elkaar. Net een tv duo of iets. Maar dat is mijn mening;)

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ow, nu ik verder lees zie ik dat het ook van een duo is...misschien dat het daardoor in me op kwam...oepsie

7. Tulli

Tulli Niet meer actief

Ik denk dat het niet uitmaakt, mijn man heet Jeroen zijn zus heet Saskia ;)
    Het duurt niet lang, voor iedereen er aan gewend is of het nou wel of niet een bekende combi is.

Elke naam heeft wel "iets" om over te zeggen.

8. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    De namen an sich vind ik heel mooi, jack and jill. Maar ik ken het als een rijmpje: Jack and Jill went up the hill and had a little fun, stupid Jill forgot the pill and now they have a son..

9. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Opzich vind ik het wel leuk bij elkaar staan, maar moest inderdaad meteen denken aan die tv serie.
    Verder ben ik nooit fan van dezelfde voorletter als het andere kind. Maar dat moet iedereen ook voor zich weten. Ik vind Jill overigens wel een hele mooie naam, ik denk dat ik deze voor mezelf ook een ga onthouden :)

Succes ermee!

10. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik vind het wel leuk hoor!. Ken het ook van de serie.. Maar maakt toch niks uit. Het enige is wel wat iemand hiervoor ook zei. Of je het handig vind dat ze beiden zelfde voorletter hebben. Met post enzo kan dat wel een beetje gedoe geven later..

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vind Jack en Jill niet zo leuk samen terwijl ik het apart wel leuk vind.... voor mij is het een beetje een combi zoals jip en janneke/jut en jul zeg maar (sorry, wil niemand beledigen).

Moeilijk is het he, om namen te verzinnen!

Ps. ik denk trouwens dat je topic verplaatst zal worden naar het onderdeel babynamen.

12. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Bedankt voor jullie reacties!!
    Ja ik vind zelf de combi heel leuk, maar twijfel hier ook gelijk weer over! En krijg hele verschillende reacties, dus uiteindelijk moeten we het zelf weten natuurlijk.
    Wat die voorletters betreft: voor een meisje hebben we een andere voorletter en we geven ook 2 namen, dus dan zal het gedoe met de post wel meevallen.

13. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi Hoi,'

Ik vind het gewoon leuk.

Liefs Riv

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

leuk! ik vind jill heel mooi en mijn man heet jack :D
    ik vind het gewoon twee mooie namen en zie ze niet als duo ofzo maar gewoon los van elkaar als 2 mooie namen

15. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Thanks, we zijn nog steeds erg blij met Jill voor onze dochter, ze is nu bijna 1,5!!!

Heb voor een meisje ook al een hele mooie naam bedacht, maar die jongensnaam vind ik gewoon erg moeilijk.

Mijn man houdt van krachtige namen, vandaar Jack. Hebben jullie nog meer tips?

16. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik vind het niet zo geweldig, maar dat is mijn mening... Ik vind het een beetje té inderdaad. Net zoals ik Charles een leuke jongensnaam vind, zal ik die nooit kiezen omdat je dan Charles en Charlotte hebt, dat is ook zoiets. Maar uiteindelijk is het JULLIE kind en moeten jullie kiezen... zoveel mensen en meningen maken het er niet makkelijker op lijkt me! Maar er zijn nog zo ontzettend veel leuke en stoere jongensnamen die niet met een J beginnen, dus daar heb je nog keuze zat. Succes.

17. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik vind het ook niet helemaal geweldig, alhoewel ik Jack best een leuke naam vind. Kreeg ook een beetje een Jut en Jul gevoel erbij... die tv serie was ik overigens nog niet opgekomen.

18. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik heb zelf nooit een tv serie ervan gekend.
    Ken alleen het liedje.....

19. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Wat vinden jullie nog meer een leuke jongensnaam voor bij Jill?

20. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Dean

Deel Deze Pagina