Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn, zeker als je het nooit eens bent met je man! ](*,) Meisjesnamen vinden we zo moeilijk! Wat vinden jullie de leukste naam, en het beste bij Mats passen? Heske Julie (spreek uit Sjuulie) Hannah Imke Isa Maud
Hoi, Eigenlijk vind ik Maud het leukst. Maar vind het wat minder bij Mats passen. Mats en Isa gaat heel mooi en met Imke ook. Maar dan vind ik Isa toch mooier dan Imke.
Ik vind Hannah, Isa, Imke en Maud leuk! Heske en Julie vind ik niks. Heb gestemd op Isa, dat vind ik 't leukst bij Mats.
Ik heb voor Maud gekozen, omdat ik op zich een mooie naam vind. In combinatie met Mats zou ik eerder voor Hannah gaan.
Ik vind Julie erg leuk! Maud en Isa hou ik ook wel van. Heske, Hannah en Imke vind ik echt niet leuk. (namen die eindigen op -ke vind ik sowieso niet mooi)
Moest even hyperventileren, omdat "onze" naam ertussen staat! We hebben al tijden een naam voor een meisje in ons hoofd, daar zijn we allebei helemaal weg van. Maar ik "mag" het niet zeggen, dat hebben we afgesproken... moet wel even op m'n tong bijten hoor! Succes met kiezen! Monique
hey meis hannah is een erg leuke naam, maar isa past beter bij mats en is ook een hele vrolijke naam! succes! ps wat vind je van giovanni en naomi (deze namen zijn onze favo's! ) alleen nu de kidz nog
Imke! Past goed bij Mats en je hoort het lang niet zo vaak als Isa, momenteel een echte modenaam, hoewel ik Isa wel een mooie naam vind.