aangezien hier toch veel turkse meiden rondlopen stel ik de vraag hier maar eens. heeft iemand een idee over mooie en unieke turkse jongensnamen? we hadden Semih gepland maar aangezien er een kindje geboren is binnen de kennisgroep dat zo genoemd is zijn we de naam kwijt snif snif. we zoeken ons rot maar vinden gewoon geen naam die we allebei mooi vinden. iemand suggesties? thx
ik hou meer van zachtere namen zoals Semih, sami, dilan, yasin.... maar mijn man die houd dan weer van die korte harde namen. echt moeilijk we hebben heel internet afgezocht en heb een turkse namen boek thuis maar we vinden gewoon geen naam die ons echt aanspreekt. had me zo op Semih gesteld snif
zo'n situatie vind ik ook altijd erg sneu. normaal zou ik zeggen houd de naam. maar kan me voorstellen dat je zegt dat wil ik niet meer. tatlia , dilan is toch een meisjesnaam niet? of staat het bij jullie namenboek ook als jongensnaam? liefs rilana ps yasin staat bij ons ook op het lijstje
had het verkeerd geschreven het wordt Dilhan geschreven in onze boek staat het bij de jongens en meisjes. civan vindt ik ook erg mooi maar men man weer niet... Yasin is een prachtige naam maar mijn man zijn broertje heet al zo...
we komen er echt niet uit we hadden een naam maar maar het is niet echt wat we willen het is meer van omdat we niks anders vinden grrr wordt er niet goed van.en nu heb ik een naam gevonden die ik gewoon geweldig vidnt die ik echt heel mooi vind maar die man van mij aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah (zwanger he)
Wil je een turkse naam of een islamitische naam? voor islamitische namen : http://www.risala.nl/Islamitische%20Nam ... or_Jongens
hallo, ik vind kaan, melih, cem, mert leuke namen. ze kunnen ook makkelijk door nederlandse mensen uitgesproken worden.
Die naam is volgens mij bij vele favoriet op dit moment, ieder jongentje wat wordt geboren heet Melih
sorry krokus het was niet slecht bedoeld. bedoelde er gewoon mee dat het niet mijn smaak is. gelukkig dat we niet allemaal dezelfde naam mooi vinden anders zou iedereen hetzelfde heten, toch?
Semih vond ik gewoon het mooist maar blijkbar is die ook weer veelgebruikt nu. misschien dat we er Senih van maken.we zijn er echt nog niet uit. maar gelukkig hebben we nog even.