hoi iedereen wij verwachten een tweeling jongen en meisje en hebben al een mooie dochter die de naam Joy heeft. voor dit komende meisje hebben we ook al een naam bedacht met de betekenis vreugde nu zijn we alleen op zoek naar een mooie jongens naam die ook de betekenis van vreugde heeft dan hebben we 3 namen met de zelfde betekenis vond ik wel leuk. Wij kunnen niks vinden kunnen jullie wat bedenken??
Tuurlijk, kunnen wij dat Asher : Hebreeuwse naam "blij; geluk" Arnan : hebreeuwse naam "geluk; vreugde" Daylan : naam uit India "vreugde" Dayo : Haïtiaanse naam "vreugde komt" Destan : naam uit Eritrea (Hoorn van Afrika) "onze vreugde" Eden : bijbelse naam "oord van vreugde" Gaël : Bretonse naam "vreugde van mijn vader" Ilo : Afrikaanse naam "vervuld van vreugde" Jaron : Slavische naam "die vreugde brengt" Caius - Cai : Latijnse naam "vreugde, geluk" Liron : Hebreeuwse naam "mijn lied; mijn vreugde" Luano : Hawaiïaanse naam "vreugde" Marnin : Hebreeuwse naam "die vreugde geeft" Noam : Hebreeuwse naam "vreugde" Ori - Oron : hebreeuwse naam "licht; vreugde" Ranon : hebreeuwse naam "vreugde" Roni : Hebreeuwse naam "vreugde" Ronli : Hebreeuwse naam "vreugde komt mij toe" Shadi (spreek : SJAA-die) : Perzische naam "vreugde" Thabo : Afrikaanse naam "vervuld van vreugde" Whelan : Ierse naam "vreugdevol" Zorion - Zorian : Portugese en Baskische naam "geluk, vreugde"
Ayo - betekent 'vreugde' (joy) in het Yoruba (een Afrikaanse taal) Desta - betekent 'vreugde' (joy) in het Amhaars (een Ethiopische taal) Eden - betekent 'plaats van vreugde' (of genot, plezier of genoegen) (place of pleasure) in het Hebreeuws Gil - betekent 'vreugde' (joy, happiness) in het Hebreeuws Gili - betekent 'mijn vreugde' (my joy) in het Hebreeuws Liron - betekent 'lied voor mij' of 'vreugde voor mij' (song for me / joy for me) in het Hebreeuws Ronen, Ron - betekent 'lied' of 'vreugde' (song, joy) in het Hebreeuws Simcha - betekent 'vreugde' (en/of blijdschap) (happiness, joy) in het Hebreeuws. Thabo - betekent 'vreugde' (joy) in het Tswana / Setswana (taal gesproken in Botswana en een deel van Zuid-Afrika) Winston - betekent 'vreugdesteen' (joy stone) in het Oud-Engels
Cai is leuk! Voor meisje weet ik zo uit het hoofd dat c(h)ara, caroline en abby met vreugde te maken hebben
wou wat een namen zeg hier moeten we wel uit kunnen kiezen hahaah maar wat vinden jullie van de naam Raven??? ik weet het heeft niks met vreugde te maken maar mijn man vind het een erg mooie naam
Ik zou liever voor Ravi gaan Raven zie ik meer als het meervoud van Raaf (vogel) of een manier van dansen op housemuziek.