wat vinden jullie leuker passen bij siem. ik heb al heel veel namen die ik leuk vind aan vl.laten weten. helaas vind hij erg weinig hetzelfde mooi. deze 3 blijven over
Uit dit lijstje zeker Teun! Douwe vind ik wat te lomp, Willem ook wel leuk maar toch wat te ouderwets. Teun vind ik vrolijk en past er goed bij! (Waar ik nog meer aan denk bijvoorbeeld: Wout, Jur, Mees, Rein, Ties, Kai, Cas, Jelt, Jelte, Merijn, Hidde)
michelle, bijna allemaal heb ik die al geopperd. lang ties in mn hoofd gehad en daarna hidde. maar helaas moet je dat alle 2 mooi vinden
Teun, douwe vind ik echt een vreselijke naam en doet me aan duwen denken.. hier word wel eens ff douwe gezegd...
vind teun als ik t zo zie ook erg leuk. ben alleen altijd heel erg gepest door een teun. dus heb toch wel een soort negatieve gedachte bij die naam. omdat ik zo met die naam bezig was gisteren heb ik vannacht over hem gedroomd. ben dus bang dat ik de naam geen positieve draai kan geven
Douwe, leuke naam! Teun is zo'n populaire naam, heel veel jochies die Teun heten. Dat zou voor mij een reden zijn om die naam niet te kiezen.
Ik vind ze allemaal niet zo leuk,... Hoe vind je Loek, Guus, Gijs, Mees, Giel, Joep, Mas, Cas, Kars, Mats, Vins
er zitten wat leuke namen tussen die ik ook vl heb genoemd maar die heeft ie afgewezen. behalve guus en joep vind hij wel wat maar cind ik weer te gewoon