...... makkelijk te spellen, en niet al te "in". Dus, namen zoals Fenne, Naomi, Evi of Luna vallen al af..... Wie denkt er met me mee??? Dank u! (Onze zoon zijn naam zet ik liever niet online, sorry.)
Lastig om zo op het eerste gezicht namen te noemen zonder een idee te krijgen wat je leuk vindt. Moet het bv een echt Nederlandse naam zijn, een klassieke naam, een hockeynaam, een Engelse naam. Kan je anders een paar namen noemen zodat we weten in welke richting we moeten zoeken?
Lola Lily Rosa Mae Senna Elyn Amy Dané Neva Neda Cloe Zoe Alia Isis Tara Yara Yana Farah Fay Alice Lexi Lou
Geen Nederlandse naam, geen klassieke naam, absoluut GEEN hockeynaam! Mag buitenlands zijn, dat is geen probleem! Had ik maar een idee, haha, dan was t al een stuk makkelijker....
Sue Mae Noi Aila Cita Diza Enza Esha - Eshe Ilva Iva Jazzra Josha Joyra Kayla Lila Lona Meya Moya Nena Nika Nona Nuva Rafqa Rascha Sunna Taila Thysa Vita Yuna Isca Nailah Brindi Noni Jindy Laudy Tinsley Siri Juno Janou
Alia / Aliah, Aléa, Alena Arja, Aria Caró, Cari Chloë Cleó Cloé Danné Eléa Felice, Felize Iva, Iza Jade Jula Juna Kaja / Kaia / Caja / Kaia Lara, Lana Lina, Liva, Lita Lissa Lora, Zora Loua Lynna Maira, Meira Mara, Maren Maris Maya / Maia Méa, Meia Milla Myra / Mira Nissa, Nessa Niva, Neva, Nova Nola, Jola Roxy Vianne Vita, Vida Viva, Vieve / Vive Zoë, Zoé
De dochter van een vriendin van mij heet Kaya. Vind ik zelf een erg mooie naam, internationaal maar niet ordinair, en ook nog herkenbaar als naam (i.e. niet geknutseld)