Dag ladies, We zijn op zoek naar een korte, stoere en lieve jongensnaam wat bij Tess past! We zitten te denken aan Bram of Tijn. Alleen ik weet niet of ik de combinatie tess en Tijn zo mooi vind. Wat vinden jullie en nog andere suggesties?
Hallo, Ik vind het wel kunnen, Tess en Tijn. Bram is ook leuk bij Tess. Hier nog wat ideetjes: Noud Mats Ole Siem Jurre Finn Dani Senn Kai Vigo Pelle Sepp
Ik vind Tess en Tijn wel kunnen maar zou er zelf niet voor kiezen, beide 1 lettergreep en zelfde beginletter. Zou dan voor Bram gaan!
Boyd Sid Yari Jort Loek Trey Vince Steijn Mats Mels Mylo Dean Dane Jim Jace Kay Axel Brent Chaz Sten Lenn Alec
Tijn zou ik niet doen inderdaad, sowieso geen naam die begint met een T. Dus Bram dan, al vind ik dat wel best een andere stijl dan Tess. Voelt veel hollandser, en ook veel harder. Ik zou voor een iets zachtere jongensnaam gaan. Misschien... Abel Bas Beau / Bo Boaz / Boas Bodhi Cas, Casper Daan, Dani Dave, Davey Dean Elliot Felix Fender Ferre Finn Florian Floris Flynn Hugo Ivan Jake James, Jamie Jari Jasper, Jesper Jim Joah, Joas Job / Jop, Jip Jonah, Jonas Jordan Joris Josh Julan Jules Julius Jurre Justin Kai Kian Kick Lars Lenn / Len, Lennon Lev Levi Lewis Logan Luka Luuk Lux Maas Mart Max Mees Mels Merijn Mick Morris Niek Nino Noah Nolan Noud Olaf Oliver Oscar Otis Owen Quin Raf Ravi Rick / Rik Roan / Rowan Ruben, Rubin Senn / Sen Siem Silvan Stan, Sten Sverre Victor Vigo Wout, Wouter