Ik vind beide namen niet leuk, maar daar moet je je vooral niets van aantrekken hoor! Wij waren al heeeel snel uit de jongensnaam (ook al bleef ik wel verder kijken) en de meisjesnaam, daar twijfelen we tussen 2 namen. We kijken gewoon welke naam het beste past als we hem/haar in onze armen hebben. Het kaartje vond ik ook moeilijk. We hadden uiteindelijk wel een leuke gevonden, kwam dat op 4 euro per kaartje. Dat vind ik echt veel teveel dus uiteindelijk zijn we naar een lokale printshop gegaan, hebben zelf een plaatje uitgezocht, de dame die daar werkt heeft nog de namen erop kunnen plaatsen, we hebben het lettertype daar ook uitgezocht en de tekst via de mail gestuurd. Twee weken geleden was de proefdruk klaar en hij is supermooi geworden, voor iets meer dan 2 per kaartje incl envelop. Wij zijn er erg blij mee!
Lastig, he, het kiezen van namen en geboortekaartjes. Een geboortekaartje ben je zo weer vergeten, maar een naam draag je je hele leven bij je, dus dat wil je wel goed doen. Ik vind Boris erg leuk, maar ik heb hem zelf ook in mijn achterhoofd zitten, dus ik ben niet helemaal onbevooroordeeld. Bij Boet moet ik aan een boete denken, dus die vind ik zelf wat minder. Succes met kiezen! Marla P.s. Meestal hoor je dat mensen heel snel al de naam hebben bedacht van het geslacht dat ze krijgen en dat ze geen naam weten voor het andere geslacht.