Jayce of jace??? Pfff

Discussie in 'Babynamen' gestart door sunshine92, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hej meiden een vraagje ben pas 16 weken hoor maar wij weten sinds eergisteren dat we een jongetje krijgen en mijn vriend is helemaal gek op de naar jace! ( uitgesproken als djees) maar elke keer als hij het zo schrijft denk ik meteen aan MTV teen mom 2 daar heet ook een zoontje jace,
    Ik vind het een hele mooie naam maar dat doet me elke keer denken aan die onverantwoordelijke moeder van dat kindje op tv,
    Dus dacht ik jayce dan schrijf je het anders en voelt het voor mij toch anders
    Maar hoe zouden jullie het schrijven? Pff vind het
    Moeilijk

2. gusto

gusto Niet meer actief

Jace vind ik mooier. Geen idee wie dat is van Teen Mom trouwens, zou het niet van zo'n programma laten afhangen iig.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou toch voor Jace gaan, dat vind ik de meest logische schrijfwijze. Als hij eenmaal geboren is en zo heet, dan denk je bij Jace echt niet meer aan Teen Mom, maar gewoon aan jullie eigen baby.

4. Busybee

Busybee Lid

6 nov 2013
    75
    0
    0
    Ook ik vind Jace logischer en mooier. En hier nog iemand die dat hele programma waar je het over hebt niet kent hoor. Vervelend dat jij die associatie hebt maar denk niet dat dit voor heel veel meer mensen zal gelden.
    Succes met je keuze!

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Okee dankje dames ga het het nog maar is over hebben met vriend lief vind ook wel dat jace stoerder staat en mannelijker en jayce ja is een beetje ja wat aan de "vrouwelijke" kant geschreven dus minder stoer maar idd denk als het straks ons kindje is jace dat het daar niet meer mee geassocieerd word door ons in iedergeval

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gewoon Jace. Ik zou Jayce ook anders uitspreken en vind het dan ook helemaal geen mooie naam meer. Denk ook niet dat je die link later steeds nog blijft leggen hoor ;)

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Jayce is toch een meisjesnaam?

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

We hebben het opgezocht en sommige meisjes heten zo en verder vaak als jongens naam gebruikt

9. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Jace

10. marieke12345

marieke12345 Actief lid

11 okt 2013
    463
    122
    43
    Ik dacht inderdaad ook meteen aan Teen mom, maar ik denk dat er meer mensen zijn die dit niet, dan die het wel kennen. En dan nog, ik vind het een leuke naam, Jace. Met een y ertussen vind ik niet zo leuk. Ik zou het gewoon doen!

11. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Jace ! :D

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Haha ik heb vriend lief maar even gebeld :p hij had toch pauze en het word jace!!!!!! Helemaal blij hij ook trouwens want hij had de naam bedacht en was bang dat ik er van zou afzien , dankje voor het meedenken dames!

13. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Jace :)

14. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

15. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Fijn dat jullie eruit zijn :)

16. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik vind Jace het mooiste... maar dat heeft ook te maken met dat ik de Y gewoon niet zo mooi vind in namen.
    Sorry als ik hier iemand mee voor het hoofd stoot, dat is niet mijn bedoeling natuurlijk.

17. Sherry85

Sherry85 Actief lid

26 aug 2013
    281
    2
    0
    druk met solliciteren
    Midden NL
    Ik vind Jace mooier, zeker voor een jongen..
    Ik vind Jayce meer op Joyce lijken en ik associeer dat met een meisje..
    Maar als het je echt heel erg stoort dat je aan Janelle (Teenmom2) moet denken, dan zou je kunnen overwegen nog een andere naam te zoeken.. of je doet Jace als 2e naam en een andere naam als eerste naam?
    Ik persoonlijk vind dat Jace niks zegt over jou als moeder..
    Het gaat over het kind.. Noem je je kind nou Joram.. dan zou ik daar andere gedachten bij hebben.. maar Jace is een hardstikke lief kind in Teenmom2, alleen zn moeder is soms de weg kwijt

Ghehe spuit 11, ik zie nu dat je al besloten hebt, goed dat je eruit bent!

18. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Haha ik kijk ook altijd Teen Mom en dacht meteen aan Janelle en Jace. Ik zou idd voor Jace gaan, ook uit praktisch oogpunt. De meeste mensen zullen het waarschijnlijk zo schrijven en anders moet hij altijd zijn naam spellen!

19. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    ik zou ook voor Jace gaan, hartstikke leuke naam! Vind Jayce meisjesachtiger klinken en veel op Joyce lijken :)

20. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Toen ik de titel zag dacht ik: Jayce, maar ik dacht even dat het om een meisjesnaam ging. Voor een jongen zou ik zeker Jace doen, vind ik stoerder.

Deel Deze Pagina