Ik ben wel benieuwd.. Welke naam wilde jij eigenlijk heel graag aan je kindje geven maar kreeg je er bij je man niet doorheen? Of andersom natuurlijk. Ik wilde voor een meisje graag Olivia, wilde ml per se niet. Hij wilde Chimaine, iew!! Dus dochter heet nu heel anders Zoon waren we wel direct over eens. Bij jullie?
Ik vond en vind nog steeds Thomas een prachtige nasm. Hij wou het per se niet. Nu zou ik het nog steeds willen maar hij nog steeds niet. Nou ja, ik denk toch dat ik weer een meisje krijg. Hij wilde voor een meisje Marjolein, wilde ik per se niet...
Ik wilde wel: Danique Julia Nica Hij wilde wel: (Anne-)Linde Judith Juliët(te) Een enkele keer denk ik nog weleens over een van de namen na (hadden we ze niet als tweede naam moeten gebruiken zodat we die in onze ogen mooie namen ook deels hadden kunnen gebruiken), maar gewoon superblij met de namen die ze nu hebben en de keuze die we gemaakt hebben om voor één naam te kiezen.
Mijn man vond Kaylee helemaal geweldig, ik niet omdat je die hier veel hoort. Gister was schoonzus hier en die vertelde dat ze Kaylee een geweldige naam vind alleen zwager er dus hetzelfde overdacht als mij, vond wel erg grappig. Nu hebben we de perfecte naam en deze vind hij nog mooier en waren we ook binnen 5 minuten uit.
Ik wilde Noel (met puntjes op de e, lukt niet op dit toetsenbord..) voor een jongetje.. Vond hij te meisjesachtig. Voor een meisje hebben we het maar heel kort over gehad, ik roep al jaren Misha, hij heeft 1 keer geopperd om er Michelle van te maken en dan Misha als 'afkorting', nou hell no.. Dus blijft nu gewoon Misha.
Ik vind Evan geweldig voor een jongen. Maar mijn man zei: "buh nee, net alsof je effe zegt" dus daar was hij het helaas niet mee eens.
ik wilde heel graag de naam Aiden voor onze zoon. helaas vind mijn man het geen mooie naam. hij wilde Yves of Thierry voor onze zoon. die namen vind ik weer helemaal niks. uiteindelijk ging het tussen Jesse en Collin het is Jesse geworden en we zijn er beide erg blij mee.
Ik vind/vond Noralie een mooie naam voor een meisje. Man niet, uiteindelijk zijn we samen tot een mooie andere naam gekomen
Man wilde lizzy vond ik niet mooi. Ik wilde Olaf vond hij niets aan. Uiteindelijk een meisje en man heeft de naam geopperd en is het uiteindelijk geworden. Mede door zijn standvastigheid en mijn besluiteloosheid Wij hebben gewoon een andere smaak qua namen zowel jongens als meisjes