Man zegt Iza, ik zou voor Isa gaan. Mogelijk nog andere korte opties die eindigen op A en niet beginnen met M, B, J? (We willen graag alle gezinsleden een andere voorletter, man komt uit een land waar de naam van een meisje moet eindigen op A.)
Isa! Een hele leuke naam. Ik vind met een z weer te onduidelijk. Moet je het altijd spellen en uitleggen aan mensen. Mag ik vragen uit welk land je man komt? En waarom moeten alle meisjes namen op een a eindigen? (gewoon interesse)? Je mag als je het wil me wel pben! Ben heel benieuwd namelijk!
Ik vind Isa mooier. Iza klinkt hard, Isa wat zachter inderdaad. Ik ken de naam Isa trouwens alleen als Islamitische jongensnaam. De profeet Jezus wordt in de Koran Isa genoemd.
Ik zou juist weer voor Iza gaan! Isa's heb je al genoeg, Iza is wat unieker. Isa vind ik persoonlijk (te) soft klinken, ik hou meer van lekker stoer
Isa! Anders moet ze steeds haar naam verbeteren, lijkt me heel vervelend... Nog wat ideeën: Lana Eva Noa Dana Lea Jana Mara Maya Nora Iva Mira Sifra Sela Sira
Isa! Ook mijn favoriet helaas heeft een nicht van mijn man een dochter die Isa heet, twijfel of dit nu wel handig is dan...
Ik vind Iza aparter dan Isa! Isa's zijn er al genoeg en als je de naam zegt klinkt het ook meer of je het met een Z zegt.