Voor een meisje zitten wij te denken aan Nova Milana. Nova Betekent Nieuw Milana betekent bemind en geliefd door het volk. Als jongensnaam hebben wij Nigel Dalin Nigel betekent Kampioen. Dalin betekent trots van de mensheid Wat vinden jullie hier van?
Nova vind ik ook leuk.. Milana vind ik echt geen mooie naam hoor! Jongensnaam zou ik zelf niet uitkiezen, maar vind ik wel oke! Maar gelukkig, smaken verschillen
Ik vind ze beide mooi!!! Milana heel appart...vind ik zelf ook mooi maar ken iemand die haar meisje al zo genoemd heeft.
Nova; leuk, Milana; ook leuk Nigel; niet mijn smaak en die Dalin ook niet, maar ik heb ook geen idee hoe jullie de uitspraak willen doen Uitspreken als "deelin" vind ik wel leuk, maar echt hoe het er staat weer niet Smaken verschillen
Prachtige meisjesnaam mijn jongste dochter heet Nova Zara. Jongensnaam vindt ik niet zo...heb dat met bijna alle jongensnamen. Deze hadden wij dan ook niet voor beide meiden
Nova wel leuk, Dalin wel oke, maar Nigel en Milana vind ik ondanks de betekenis echt niet mooi, sorry.
Nova vind ik leuk. De tweede naam erbij klinkt het als koffie of wijn. Dus nee de tweede naam vind ik niks. Nigel hou ik niet van en Dalin past daar niet bij.
Nigel Dalin vind ik erg mooi! Nova oke, Milana vind ik zelf niets, hoe mooi de betekenis ook is (daar ben ik wel gevoelig voor )
de jongensnaam is niet mijn smaak. maar goed, smaken verschillen Nova vind ik super (zou ik zelf kunen kiezen als man niet zo dwars was) de tweede naam vind ik wat minder mooi.
Dat is toevallig! De naam van onze tweede dochter is een soort variatie hierop. Ik gebruik even puntjes vanwege google: N.iva M.alin, waarbij N.iva haar roepnaam is
Grappig, mijn achternaam (die ik niet meer draag) was Milanova. Ik heb er wel eens over nagedacht om daar iets mee te doen mochten wij een meisje krijgen. Nu zie ik dit!
over het gebruiken van je achternaam bij jij kind... hebben mn ouders ook gedaan mn moeder heeft als achternaam t.hijsen en daar hebben ze t.hijs van gemaakt als doopnaam voor mn broertje, erg leuk