Naam generator dat 2/3 namen kan mixen tot 1 naam?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Zonnetje050, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje050

Zonnetje050 Niet meer actief

Weet iemand of er ook een naamgenerator bestaat die 2 of 3 namen kan mixen tot 1 naam?
    Het mag ook iets zijn dat een jongensnaam in een soortgelijke meisjesnaam kan veranderen.

Of zijn er hier creatieve dames die mij hiermee kunnen helpen? :)

Mijn vader is namelijk afgelopen week overleden en ik zou graag zijn naam, met bv nog 1 of 2 namen willen mixen ivm het een meisje word kan ik natuurlijk niet zijn volledige naam gebruiken, dat zou wel een beetje gek staan...

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Allereerst nog gecondoleerd!

Zou zeker de namen hier neerzetten. Wie weet kunnen wij je wat inspiratie geven..

3. Fides

Fides Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.139
    22
    38
    #3 Fides, 13 feb 2014
    Laatst bewerkt: 13 feb 2014
    Allereesrst gecondoleerd.

Of zo'n naamgenerator bestaat, weet ik niet.
    Maar als je de namen wilt vertellen, zijn er creatievelingen, die daar wel iets van kunnen maken.

P.S.
    Er zijn wel Amerikaanse naamgeneratoren, maar daar komen hele rare namen uit.

https://startpage.com/do/search

4. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Gecondoleerd met het verlies van je vader.
    Mooi ook dat je zijn naam wilt gebruiken in jullie kinds naam.

Zo'n namengenerator heb ik nog niet gevonden. Wel zijn er websites waar kunt zoeken naar "bevat de volgende letters". Kijk maar eens op Meertens: Nederlandse Voornamenbank

Ik weet vrijwel zeker dat 'wij' hier wel met je mee willen denken naar een geschikte naam. Ik in ieder geval wel.
    Dan moeten we wel de naam / namen weten. :)
    O en misschien kun je dan het beste een nieuw topic openen, zodat titel en vraag nog steeds kloppen.

Deel Deze Pagina