Hoi meiden, sinds maandag weten we dat we een nieuw wondertje mogen verwachten eind maart - begin april. Ons meisje is van januari 2015. We hebben uiteraard nog zeeën van tijd om een mooie naam te kiezen maar een beetje hulp kan nooit geen kwaad. Ik ben op zoek naar zowel een jongensnaam als een meisjesnaam die: 1) Past bij ons meisje's naam: Quinn : het hoeft niet te rijmen of te gelijkaardig te zijn maar het is ook niet erg als het dat wel is 2) Kort en krachtig is (aangezien papa een lange achternaam heeft) 3) het mag een beetje internationaal klinken dus een naam die niet verandert in het Engels of het Fran Ik kijk uit naar jullie suggesties; laat maar komen !!
Zoë Romée Indy Loïs Yara Dewi Jade Joy Megan Yentl Chloë Brent Maxim Aron Tristan Yannick Alain Guido Ivan Ivar
Lizzy Ivy Robin Lucy Marly June Sacha Ruby Zoë Leah Luna Lily Luca Sacha Noah Liam Vince Enzo Ryan Mick Dylan Jim Evan Nolan
Quinn en... Loïs Indy Zoë Chloe Liv Jill Liz Lynn Noa Kate Rose Demi Lily Evi Yuna Emy Leah Fay Levi Liam Dani Dex Jack Mick Roan Dean James Lenn Glenn Jake Collin Alex Vince Fynn Flynn Scott Dave
Een naam voor jullie poppyseed (sorry, vind die banner zo grappig ), wat vind je van... [Broertje] Ace Avery Axel Bo, Boaz / Boas Bodhi Bowie Boyd Chase Chaz / Chas Daaf Danley / Denley Davy / Davey Elliot Faber Fender Fenn Ferre, Ferran, Ferren Finley Floyd Flynn Goos Hiro Ilan Iwan Jari / Yari, Jori Jent, Jelt Jilles Jimmy Joe, Joey, Joel Joes Jonah Jordi Jorik Josh Jozua Julan Julius Jur Just, Justus Kaj / Kai Kaya Kenji Kiran Kyte Leander Len / Lenn, Lenny Lennon, Lennox Lev, Levin, Levijn Lloyd / Loyd Loet Loïc Lupin Lux Maas, Moos Marnix Mas, Mels Mauk Micah Midas Mikai Morris Mylo Noam Novan Otis Raaf, Raven, Ravin Remi, Revi Ries Robbie Rocco Roemer Ronin Rover Rowen Rune Sam Seb Silas Silvan ,Silvijn Sjors Skip Stach Storm Timme Timon Tobin Toby Troy, Trey Wes Wolf Xander Zef / Zev Zeger Zion [Zusje] Abby Alexis Alice Anniek / Aniek Arwen Aurora Beau Carice Chloe Cleo Daisy Dani, Daniek Day Doris Elle, Ellie Ellis Emmy Eve, Evey Fem, Femme, Femma Flo Hanne Hayley Hazel Ilvy Imme Isolde Iva Izzy Jacky Jade Jamie Jane Jess, Joss Jessie Jiska Jodi / Jody Jordan Josje Juliet Juno Katie Kaya Kee Kira Laurie, Lori Leia Lenne, Liene Lente / Lenthe Lindy Lizzie / Lizzy Lotus, Lotis Lou, Loua Lucie Luka Lune Lux, Luz Madee Maeve Manou Maren Marlou Marly Maudi, Mauri Maura Mayla Mika Mikki Milla, Mille Mint, Minthe Mirre Molly Neva Nika, Nieke Nila Nore Novi Philine Philou, Lilou Pip, Pippa Polly Pom, Pomme Rana Remi Riley Riva, Reva River Robi / Roby Robijn, Romijn Robin Roïse Ronja Rose Roxy Sacha / Sascha Sanna Scarlett Selah Semmie, Sammie Sky / Skye, Skylar Sue Summer Tamar Tess, Tessel Tibby Vesper Vida Vienna Vieve Vita Vivian Yael Yaren Yentl Ziva Zoe
Deze namen kunnen voor beide geslachten (net als Quinn) Mex Sem Britt : maar vaker gebruikt voor meisjes Scout : kan een probleem met de uitspraak geven in het Fr. : 'skoet' Jay Storm Teddy Joey : als meisjesnaam komt hij van Josephine Ziggy Davie
Quinn & Tygo Quinn & Jaimy Quinn & Boyd Quinn & Vince Quinn & Lance Quinn & Dean Quinn & Aiden Quinn & Owen Quinn & Melvin Quinn & Fender Quinn & Scout Quinn & Scott ) dubbele medeklinker en internationaal
Oh wat een leuke suggesties allemaal. Er zijn er heel wat die me zeker aanspreken. Gisteren zelf ook al eens met een lijstje aan de slag gegaan en deze vond ik persoonlijk erg leuk: Meisje: Nora Lena Lola Marly Leah Charlotte (maar misschien te lang) Jongen: Lex Alex Aiden Owen Liam Finn (maar is misschien te gelijkaardig) Vince Levi Jack Mason Maar nu heb ik een paar keer gelezen: Scout. Ik vind die wel super!! Voor beide geslachten trouwens
Ik vind van je meisjesnamen Charlotte mooi en Lola. Misschien is Lois ook een optie? Vince vind ik het leukst van je jongensnamen. Owen en Jack ook leuk. Finn ook,maar klinkt wel teveel hetzelfde ja. Scout doet me denken aan scouting. Scott vind ik weer wel erg leuk!
De volgende namen van je lijstje vind ik meer een zeer soort naam als Quinn Aiden Owen Vince Mason Of: Collin Kyle Dion Bryan / Bryant James Phillon Sunny Kian Dean voor een meisje heb je mooie namen maar wel heel anders als Quinn Marly vind ik heel leuk! Nola? Charly Ashley Jenna Jayda Abby Julie Izzy Lizzy
Wyatt (moest gelijk hieraan denken, ben een bold and the beautiful kijker). En Wyatt kan ook voor beide geslachten (denk aan dochter mila kunis).