Melle! Klinkt heel fijn vind ik, vrolijk, fris, bijzonder. Mijn vooroordeel bij deze naam is dat het een lieve jongen is, met een eigen wil, maar ook ambitieus. Rins vind ik wel kort en krachtig (misschien iets te hard) maar doet me teveel aan het Engelse woord '(to) rinse' denken (spoeling, spoelen). Rens vind ik dan weer teveel circus Rens. Bij Rins denk ik aan een wat brutalere jongen dan Melle, drukker. Ik zou eerder voor Rinze of Renze kiezen, maar Melle vind ik nog steeds mooier
Rins omdat ik Melle, Jelle, Pelle heel duf vind, heb echt een associatie van zo'n sukkeltje met een bril.
Melle! Vader van een van de kindjes uit mn zoontje klas heet zo. Hippe leuke vader! Heb geen associatie met suf.
Rins! Melle doet mij meteen denken aan lamelle. De rolgordijn achtige dingen die je voor het raam hangt. En ik vind Rins persoonlijk veel leuker
Kan, hoeft niet Ik ken een gezin waarbij dat ook zo is, klinkt vooral lekker zo achter elkaar, duurde lang voor ik besefte waarom. Zij hebben zelfs nog allemaal een dubbele medeklinker in de naam (zoiets als 'Janne, Elle en Warre'). Vind ik niet verkeerd hoor.