Yael is echt mijn nummer 1 naam maar man wil het niet omdat zijn nichtje in Ecuador zo heet . Leila zo heet mijn schoonzusje. Sofie Lize of Lisa ook wel leuk. Sophie als eerste naam kan natuurlijk ook... Peins peins
Leah Sophie Mila Sophie Gloria Sophie Laura Sophie Nina Sophie Arabel Sophie Luiza Sophie Uma Sophie Rosa Sophie Lola Sophie Juliette Sophie Leora Sophie
Nee, heel onwaarschijnlijk. Mijn man is Spaans en heeft zijn familie hier en we hebben een heel leven opgebouwd.
En is het iets om van Lena dan Lenna te maken omdat jullie het zo gaan uitspreken? Dat je het ook schrijft als Lenna? Leuk! Cléo misschien iets voor jullie?
Linde of Lente vind ik ook superleuk ja. Alleen die "e" klank die wij hebben werkt hier niet echt. Volgens mijn man hebben alleen Nederlanders deze klank . Hij vindt het ook maar raar haha. Lenna zou ook kunnen idd. Cleo niet echt iets voor ons.
Ik dacht meteen aan Sophie Louise/-a (zou je in Spanje nog kunnen schrijven als Luisa), maar las daarna dat Sophie de tweede naam gaat worden. Ken twee meisjes die enkele maanden schelen en beiden Emma Sophie zijn genoemd. Dit is dus het eerste wat me te binnen schiet. Zelf vind ik Anna Sophie/Sophia tijdlozer/klassieker én goed internationaal, maar de volgende opties zijn misschien ook nog wat (al heb ik hier iets minder rekening gehouden met of het handige namen zijn in het buitenland): Mirthe Sophie Imme Sophie Milou Sophie Quirine Sophie Wende Sophie Lenne Sophie Ik hou dus wél van de -e klank en veel minder dan de hardere a, maar snap wel dat de a gangbaarder is in Spanje, daarom: Loiza Sophia Ula Sophia Adinda Sophia Amanda Sophia Elvira Sophia Moira Sophia Alena Sophia PS: ik had eerst Filou Sophie getypt maar die zou ik bij nader inzien toch niet doen: "philosophy"
Hahahal lol das een goeie . Hier eindigt 90% vd meisjesnamen op een a. Ik word daar een beetje moe van. Vind de e ook veel leuker, maar ze kunnen er niet veel mee... Ik neig toch naar een naam met een Nederlandse "toque", je eerste rijtje vind ik leuker . Maar ik merk toch dat nu vooral Lauren Sophie in mijn hoofd blijft zitten. Goed uit te spreken en niet zo typisch Spaans. Blijkbaar wil ik dat ook weer niet .