Hoi allemaal! Wij hebben net te horen gekregen dat wij nog een zoon erbij krijgen! Super blij maar nu nog een naam verzinnen en dat vinden wij super moeilijk. Onze andere zoon heet D.avy en we zouden het leuk vinden als de naam van onze andere zoon daar dan ook goed bij past. Daarom lijkt het ons leuk om weer een naam eindigend op Y weer te hebben. Ik had zelf al de naam Rudy bedacht die ik erg leuk vind. Maar we hebben nog zat tijd dus misschien weten jullie hier ook super leuke namen. Weten jullie misschien leuke namen die bij D.avy passen? Wij horen het graag!
Namen op -y: Andy, Cody, Eddy, Elay, Eloy, Joey, Ravy, Remy, Rody, Rory Andere namen die ik er leuk bij vind: Alec, Boyd, Enzo, Evan, Finn, Gino, Kyan, Lyam, Owen, Ryan, Tygo
Brody Cody Quincy Lody Bradley Bentley Guy Jay Maddy Rodney Rory Ferry Livay Ilay Eloy Joey Wesley Jordy Joery Jerry Roby Donny Jaivey Boy Denley Vinny Stanley Mikey Thierry Perry Kenny Elroy Leroy Nika. Ferdy Trey Clay Shay Sergey Jesley Chady Andy Kay Bowdy Gray Randy Corey Finley Jeremy Jovy Monty Tommy Sway Garry Murray Telly Casey Ray Jimmy Amaury Frenky Geoffry Anthony
Persoonlijk vind ik Rody leuker dan Rudy, maar Rudy wel een prima naam! Andere opties: Timothy Jordy Timmy/Tommy Cody Jimmy Jeffrey
Jessy Barry Troy Guy Bentley Daley Roy Riley Harley Finnley Andere namen met y in de naam Ryder Jayden Rhys Kyle
*Cody Brody Rudy wilde ik ook zeggen ja *Roby Toby Joey Barry Harry Larry Jaivey Jordy *Riley Quincy Nicky Wesley Densley Kay Ray *Zay Roy Boy Guy Polly Jurandy *Finley Persoonlijk vind ik die met een *sterretje het leukste en best bijpassend bij grote broer. PS: zelf zou ik eerder kiezen voor een naam waar wel een y in zit, maar niet opnieuw op het eind. Twee namen die eindigen op -y vind ik persoonlijk nogal gauw jut en jul. Da.vy en Zayn of Da.vy en Myron bijv. zou ik eerder doen.
Berry Cody/Kody Jimmy Ilay Jeffrey Mikay Jeremy Lenny Timothy Quincy Thierry Jordy Zachery Of juist met een Y beginnend Yannick Yannoah Yulan Yorrick Yuri
Ooooh mensen wat veel leuke namen zien we al voorbij komen! Echt super! Bedankt hoor! Maar zijn er nog meer leuke namen brand maar los hoe meer hoe beter!