hallo allemaal, wie weet er een leuke naam voor het broertje of zusje van onze zoon Luca. Ik kom er echt niet uit, misschien hebben jullie leuke ideeen?? (oja, luca spreek je echt uit zoals het er staat, niet als loeka)
hey dames, wat een leuke reacties al, bedankt! er staan echt leuke namen tussen, mijn vriend vindt de italiaanse namen wel erg mooi, maar dat hoeft niet perse, 't moet in ieder geval een korte naam zijn... heel erg bedankt voor 't meedenken, we zullen ook nadenken over de namen hier!
Luca en Sara Luca en Anna Luca en Sofia Luca en Elisa Luca en Elena Luca en Naomi Luca en Alice Luca en Alina Luca en Elianne Luca en Dana Luca en Elina Luca en Ella Luca en Elvira Luca en Gina Luca en Iva Luca en Leona Luca en Lina Luca en Mila Luca en Nina Luca en Nova Luca en Olivia Luca en Rosa Luca en Vita Luca en Sita Luca en Zara Luca en Vince Luca en Enzo Luca en Dani Luca en Jari Luca en Jano Luca en Ilano Luca en Jonah Luca en Eli Luca en Basso Luca en Diego Luca en Dario Luca en Elia Luca en Gino Luca en Ivo Luca en Hugo Luca en Levi Luca en Tigo Luca en Manu Luca en Mica Luca en Renzo
ik heb zelf 2 kinderen en hun namen zijn:dochter Sera zoon Thijs als Sera een jongen had geweest had ze Tristan geheten en Thijs had als hij een meisje was geweest Julia geheten. een groot verschil in namen,maar ze zijn er geloof ik wel tevreden mee.