bedankt voor t meedenken, er zitten wel mooie namen tussen en sommigen ook waar ik bij moet we zijn er nog niet helemaal over uit maar dat komt vast wel goed helaas foto lukt nog niet kat is nog wat bang en verstopt zich steeds, hij is helemaal zwart maar het is niet z,on dikke, hij is vrij iel en lang op de poten ook een spitse snuit. heb mijn vraagtekens dan ook of dit wel een brit is maar ja de stamboom zit erbij dus. wat we wel ontdekten is dat de man de kat op mp heeft met geboorte datum van 22 aug en hij zei ook hij is 19 weken, nu zagen we op de stamboom dat de kat van 22 juli is ipv augustus, de kat is dus 4 ouder dan hij zegt. moeten we hier nog wat meedoen of.....................
zohra bij welke instantie is deze meneer aangesloten? is het wel een echte stamboom? ik heb zoiezo wel me vraagtekens erbij omdat je een raskat via marktplaats heb gekocht zou ik nooit doen. en dat het beestje zo bang is klopt ook niet helemaal. meestal zijn raskatten een stuk socialer als ze door goede fokkers zijn opgevoed tenminste dat is mijn ervaring. als je het niet vertrouwd zal ik er zeker iets mee doen misschien contact met de instantie opnemen en checken of het klopt de stamboom. als je nog vragen heb kan je me pb-en xxx sky
Ik vind het persoonlijk geen briste korthaar en ben bang dat jullie zijn opgelicht! Het is geen 100 % britse korthaar in ieder geval die hebben een hele andere snuit Dit is een britse korthaar: Bekijk bijlage 117162
Ik ben indd ook bang dat het geen britje is....Hoeveel heeft je man/vriend ervoor betaald als ik vragen mag?? Het kan nl ook een soort "mislukkelingetje" zijn, die worden vaak voor minder geld verkocht. Die van ons heeft een flink plat snuitje. al met al wel een lief katertje hoor en een leuk kerstcadeau. Hier een foto van ons Britje toen hij 25 weekjes was: Inmiddels alweer 1 jaar en 4 maandjes oud en een flinke knuffel beer.
Zal eerder een kruising zijn. wij hebben kruising britse korthaar, die lijkt meer op je kat dan een echte 100% britse korthaar. We hebben er twee uit hetzelfde nest, en één heeft een veel plattere en bollere kop dan de ander.
heb je al ge-pbd maar ik denk ook helaas dat jullie opgelicht zijn. dit lijkt echt niet op een britje. meer een heel lieve mooie htk katje. daarom kan je beter niet op marktplaats een raskat zoeken volgende keer via een raskattenclub waar veel fokkers aangesloten zijn. en goed je gevoel volgen! al is het wel een mooie lief beestje hoor!
Ik krijg morgen een noorse boskat (poes) en die noemen we Bella. Als ik ooit een kater koop dan noem ik hem Rocky! Omdat ik gek ben op rock 'n roll. Bella komt van Rockabella...
Dit is inderdaad geen brit! En voor een kruising mogen ze ook niet veel vragen dus 100 euro zou genoeg zijn. Stamboom mag in deze gevallen volgens mij ook niet. Dat is alleen voor 100% raskatten.
ik heb de perfecte naam! Zit nu kerstfilm te kijken en dat grappige rendier heet: chet! Kerstiger kán gewoon niet!
hey hey eerste wat ik dacht toen ik de foto zag was ook.. is dit wel een britse korthaar? (zie ik bij mp wel vaker onder dit ras, ik ben eht er trouwens niet mee eens dat je mp niet kunt gebruiken, mits ze je alleen naar hun eigen site lokken zo. Dus niet via mp zelf laten bieden) Het 2e wat ik dacht, maar wat een mooi koppie heeft dat beestje.. Geweldig zwart en mooi gewoon (zou hem zo zelf willen hebben) Ik zou er wel werk van maken, zeker als ze een stamboom meegegeven. Hebben ze er een vereniging bij staan? Dan zou ik contact met die vereniging opnemen en alles uitzoeken. NEem aan dat de vereniging ook stappen zal willen ondernemen wanneer iemand vanuit hun naam katten verkoopt.. Maakt denk ik het katje ansich voor je niks minder waard toch?