dames bedankt voor alle reaktie`s en info we hebben drie namen gekozen en daarvan heeft diesel gewonnen, dus de kat heeft nu de naam diesel. heb ook niet op alle reaktie`s gereageerd, ik was al met 1 aan het pben en vind het niet nodig om prijzen en de man zn adv. hier te plaatsen ivm privacy, maar we gaan hier zeker wel achter aan want stel het is een huis tuin en keuken kat dan hebben we natuurlijk veel en veel te betaald en dat zou jammer wezen. een htk kat zal het denk ik ook niet wezen daar is hij wel erg mooi voor, op de foto lijkt ie trouwens heel anders in de vacht kleur dan op de foto`s. had nog wel een vraag want wie geeft de benaming van een britt? is dat de (brood)fokker zelf of dierenarts of die organisatie waar hij bij aangesloten is? en stel hij is een broodfokker hoe kom je dan aan een stamboom?
Ik heb ook een brit gehad en zat niet vast aan de naam, maar wel aan de beginletter C. heb hem toen Chico genoemd!!!
Voor zover ik weet geeft de fokker de naam en de 'achternaam' is de naam van de cattery, dat zal wel vastgesteld zijn bij de organisatie waarbij de fokker is aangesloten. Hier ook 2 britjes.
Neem even contact op met Neocat Britten of Brits korthaar club. www.neocatbritten.nl www.britskorthaarclub.nl Zij geven geen stambomen uit maar kunnen je waarschijnlijk wel antwoord geven op je vragen.