File vermijden Academisch Ziekenhuis Maastricht???

Discussie in 'De lounge' gestart door Stoffeltje, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    De komende tijd moet ik met mijn dochtertje regelmatig naar het Academisch Ziekenhuis Maastricht. Gisteren stond ik bijna 45 minuten in de file. Ik moest nog geen 5 km reizen tot eindbestemming AZM, erg frustrerend als je de tijd ziet wegtikken... Weten jullie een alternatieve route naar het ziekenhuis? Ik kom vanuit noordelijke richting. Kan ik een afslag eerder pakken op de A2 om de file te omzeilen? En welke afslag moet ik dan nemen? Via Google Maps kom ik er niet echt wijs uit.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Je kan wel een afslag eerder nemen maar daar is het ook vaak druk.
    Ligt ook aan de tijden. S'ochtends en rond 17u heb je file, verder niet denk ik. Ik rij bijna altijd binnendoor.
    Ik zal eens op google maps kijken of die nieuwe wegen er op staan.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik kom niet aan die kaart uit!
    Typ bij google maps amby in. Dan moet je de allerlaatste afslag nemen op de a2 voor de geusselt. Die afslag is nieuw en ik kom er niet aan uit op google maps, weet niet of die er al op staat. En als je bij de amby ben het ziekenhuis intypen.
    Als het heel druk is kan je ook de afslag achter maastricht airport nemen bij meerssen.

Als file is zie je het vaak ook.staat bij afslag Meerssen een rij aan te schuiven heb je hele grote kans op file net achter die bocht. Nemen weinig mensen die afslag dan is er geen file of valt het mee.

4. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Idd wat Sydney zegt, de afslag vtv nemen, bij amby. Je kan ook bij Valkenburg er af gaan en dan binnendoor naar Maastricht rijden. Het is helaas overal druk daar sochtends, er is wel vlakbij het azm een station, maar ik weet niet of t met de trein te doen is met je dochtertje.

5. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik moest er gisteren om half twee zijn, toch niet het drukste tijdstip van de dag zou je denken...

Met de trein gaat wel maar is omgerekend een stuk prijziger voor ons. Ik moet dan eerst van thuis uit naar het station. Het kost min. 6 euro voor het parkeren. Ik ben dan iedere keer 26 euro kwijt. En wat ik een voordeel vind van de auto is dat ik meer vrijheid heb qua vertrekken/aankomen... Behalve dan als je in de file terecht komt :D

6. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    file is er rond 8 uur, 2 uur en 5 uur.. (deze tijden waren het een paar jaar terug.. of het nog steeds zo is nu met de nieuwe wegen en het verbouwen dat weet ik niet)

misschien iets vroeger vertrekken zodat je het voor bent? dan hoef je alleen langer te wachten in de wachtkamer.. of afspraken plannen tussen de file tijden

7. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Gisteren half 2 zal het wel druk zijn geweest wegens pinksterverkeer.

Maarja tel er maar op dat het er steeds druk is weet ik uit ervaring.

8. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    De volgende keer moet ik er om 9 uur 's ochtends zijn... Is het een idee om de trein in Beek of Bunde te pakken voor het laatste stukje?

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dit is de route vanuit de amby.
    Je ziet iets boven het vertrekpunt de snelweg, die afslag kan je nemen.

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

En als het heel druk is de afslag Meerssen nemen en zo richting amby rijden.
    Iets onder het rode blokje a2 zie je de afslag

11. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Dankjewel Sydneys!

12. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Route door amby staat s'ochtends en s'avinds ook vast. Afspraken inplannen tussen 10 en 15 uur. Parkeren bij nieuwe treinstation Maastricht noord is ook een optie en van daaruit de trein.
    Gisteren was hetvdruk ivm gisteren

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Je mag mij een pb sturen waar je precies vandaan komt dan kan ik je de beste wel uitleggen. Ik werk vlakbij hey ziekenhuis en ken zowat alles routes en druktes in die omgeving ;)

14. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    Hey, gisteren was het uitzonderlijk druk. Waren wel meer patienten aan de iets te late kant. Binnendoor rijden is een optie, maar dan moet je de weg wel een beetje kennen. Gewoon bellen als je ziet dat je het niet gaat redden. Dan kun je met hen overleggen.

15. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Hihi ;)

Ik zou dan idd de trein gaan pakken. Binnendoor is ook niks en zal ook vast staan.

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hahaha. Ik hou van de autocorrect taalvoutjes :D

17. megacarls

megacarls Niet meer actief

Dat hebben wij in Maastricht ook eens gehad. Ruim op tijd aangereden maar toch een paar minuutjes te laat gekomen. In de auto gebeld en het was geen probleem. Het is een druk stuk daar ja. Al kan ik er ook wel vaker met een half uurtje doorheen rijden. Maar dan wel in de middag idd.

Deel Deze Pagina