heb altijd al gezegt..als er oooit een kat komt bij ons in huis.. gaat ie pleister heten.haha ons vorige poes(helaas onder de auto gekomen) noemden wij 2B (toebie)
Onze gestreepte kater heet Spoekie (is door de dochter van een asiel aangereden en zij noemde hem sinsdien Spook) en onze muisgrijze poes heet Wieby. De kater van mijn ouders heet Floortje en de katten van mijn collega Irma en Siemen. Vind Tara of Lara ook leuk voor een kleine poes. Maar eh een rode poes? Zijn niet hoofzakelijk de rode katten mannetjes?
ik heb er ook nog wel paar. molly mini moortje minoes micky mika binky tijger sam burgemeester meneer mevrouw doerak bengel prutser nou dat is wat wij hier thuis hebben 4 in huis en de rest voor de muizen
Mijn rode poes heet Nala (van de lion king ) en mijn zwarte poes heet Mimi.. zelf vonden we Garfield en Teigetje ook wel leuk
Onze rode kater heet Jip.. maar dat is een mannetje natuurlijk.. ik zal nog even denken over een leuke damesnaam... Janneke..? nee hoor geintje, zal ook even serieus nadenken...
Sientje of Siep? Of als je van een geintje houdt "mevrouw de Boer" ofzo haha... (ok ik beken, die laatste heb ik niet van mezelf, die heb ik van Najib Amhali )
hoor ik meer haha nee ik ben er erg blij mee hoor ik heb ben een hele grote dieren vriend dus ben blij dat ik er zoveel kan hebben
Ik vind Diezel inderdaad een hele leuke.. alleen hoor ik hem de laatste tijd steeds vaker... misschien kun je hem ook Benzine of LPG noemen
trouwens, de vissen van een klasgenoot van me heten Bier en Wijn de poezen van een vriendin van me heten Tijger(rode kater trouwens) en Kitty(een zwarte kat)