Hey Meiden, beetje voorbarig maar welke namen zouden jullie bij s.a.n.d.e.r kiezen? Een meisjes naam die ik altijd mooi vond was Lize maar weet eigenlijk niet of dat ergens naar klinkt. Ook vindt ik het wel fijn als het een beetje bij onze eigen namen past maar zet die maar niet op het forum denk ik. Hou wel van hollandse namen. Nadeel is alleen dat ik die echt niet heb. Vriendlief weer wel. Al hoor je zijn eerste naam bijna nergens... ook niet op het forum gezien nog. Esmee vindt ik de laatste tijd wel leuk klinken, Isabelle ook maar zo heet het dochtetje van een vriendin al. Jongens namen vindt ik nog veel moeilijker, was de eerste keer al zo lastig maar hebben uiteindelijk vernoemd.
Ik vind Liese (zo gespeld) een mooie naam hoor. Verder voor een meisje Mirthe, Lana erg mooi.. Ja, en voor een jongen Finn, Sem, Lucas, Milan?
Lisanne Manouk Sabine Jolijn Esther Tessa Amber Sophie Anouk Wouter Martijn Joris Thijmen Ruben Wessel Jorick Jurre Rens Matthijs Machiel Michiel
Dank er zitten een paar hele leuke tussen.. Mirthe vindt ik ook super, maar broertje van vriendlief kwam aan met zn nieuwe vriendin: Mirthe.... Grrrr. Wessel is de tweede naam van sander's oom maar op zich niet erg. Een van z'n vriendjes heet alleen Hessel. Sophie-Elize heeft ook lang bovenaan gestaan... Michiel is een van Sander's namen. Grappig dat jullie deze noemen.
Net nog een keer met vriendlief over gehad. September beginnen we weer met klussen dus we hebben nog ff.... ach dromen is wel fijn!
Koen ( je kan er wel alles op rijmen ) Zat vroeger bij een Koen en Sander in de klas, waren die waren maatjes. Misschien vandaar de koppeling. Mark of Kris/ Chris