Dames....vraagje....als je de slijmprop ( of gedeelte daarvan ) verliest zit daar dan altijd bloed bij....of hoeft dat niet? Net ongi kramp...gevolgd door waterdunne afscheiding en een taaie klont in mn inlegkruisje
Bij mijn slijmprop zat geen bloed! Spannend! Leek een beetje op een behoorlijk grote rochel, haha! (of roggel, nee toch rochel, je snapt wat ik bedoel. bah!) Ik ben benieuwd hoe lang het duurt!
Nou, dan was het wel vrijwel zeker je slijmprop, haha! Bij mij heeft het daarna nog ongeveer 48 uur geduurd tot mijn zoontje geboren was (en nog 36 uur tot de eerste wee). Spannend hoor! (En ja, ik weet dat het voor hetzelfde geld nog 2 weken kan duren, dus houd je niet teveel vast aan mijn verhaal....)
Klinkt inderdaad als de slijmprop die je verloren bent. Bij mij begonnen zo ook allebei mijn bevallingen, binnen 48 uur had ik ze in mijn armen. Maar dat verschilt wel per zwangerschap en bevalling. Succes hoor, spannend!!
Jullie hebben tenminste nog jullie slijmprop gezien hihi ik wilde gaan plassen en stond op en stond met mn voeten in het vruchtwater haha *fijn wakker worden* de 10e oeeee spannend Wie weet krijgt hij nog wel gelijk hihi
Klinkt idd als je slijmprop! Bij de eerste was ik m bij 35 weken verloren, met 38 weken bevallen... het zegt helaas dus niks....
Spannend Pandora. Ik ben hem vannacht verloren! Ik had er wel wat bloedverlies bij, wel maar klein beetje, nu verlies ik nog steeds slijmerige propjes met af en toe een beetje bloed. Hopen dat het door zet nu!!! Mijn opa beweert dat ik de 13e beval....
Ooeeh spannend, hihi! Ik verloor 'm in gedeeltes, maar het was meer (waterige) afscheiding dan echt een prop. Af en toe kwam er wat slijmerigs mee (jammie) en op het laatst een klein beetje oud bloed.
Heb je ook iets wat op weeën lijkt? Had ik toen helemaal niet hoor en ook geen bloedverlies trouwens.
Hier was ik rond 8.30 smorgens mijn slijmprop verloren (idd net een rochel haha) en om 21.50 was mijn dochtertje geboren! Ook had ik heel de dag door al krampen, dus je weet maar nooit