Hallo allemaal! Wij zijn 23 weken zwanger en volop bezig met het uitzoeken van een naam voor ons meisje. Ik vind het zelf ontzettend lastig. Wij vinden het een mooie naam maar zouden graag willen weten wat anderen ervan vinden. We willen het alleen niet aan de familie of naaste vrienden vragen omdat we het wel als een verassing willen houden. Kunnen jullie me een beetje helpen? Wij hebben nu de namen Lima Adriana De roepnaam wordt dan Lima. Wat vinden jullie ervan? En hoe komt de naam over?
ik vind hem mooi ik hou zowiezo van aparte namen die je niet vaak komt dus ik vind beide namen echt supermooi belangrijkste is wat jij er zelf van vind, iemand die echt van hollandse naam houd zal dit niet mooi vinden namelijk maar ik vind ze écht mooi en pakkend bij elkaar ook
Sorry maar het doet mij denken aan sowieso aan de stad lima en daarnaast wordt het bij zendamateurs lima in het alfabet gebruikt. Dus door die associaties klinkt het mij raar in de oren. Maargoed de combinatie van die namen vind ik wel mooi klinken, maar totaal niet mijn smaak.
Er is een topmodel dat Adriana Lima heet, dus daar doen de namen mij aan denken. En omdat die naam bekend is, vind ik die volgorde ook beter klinken.
Als je t andersom doet dan heb je Adriana Lima en dat is een bekend fotomodel. Naam kwam me al bekend voor. Maar Lima opzich vind ik een leuke naam
Haha ik dacht ook meteen aan Adriana Lima! Ik vind Lima Adriana leuk hoor.. Lima vind ik leuker als roepnaam dan Adriana!
Het klopt inderdaad dat er een topmodel Adriana Lima heet. Daarom wilde ik niet deze naam. Uiteindelijk wordt Lima de roepnaam en is Adriana een tweede naam die slechts gebruikt gaat worden in officiele aangelegenheden.
Mijn jongste dochter van 3 roep al ruim een half jaar dat ze haar kind Lima gaat noemen . Naam klinkt in mijn oren helemaal ok duss.
Vind Lima een mooie naam! Alleen inderdaad de combinatie klopt naar mijn gevoel niet omdat dit in de pers altijd Adriana Lima is... Maar dat is dus puur gevoel...
Lima, leuke naam! Ik ken een baby Lima en vind het een leuke lieve naam. 2e naam vind ik niks maar past wel bij elkaar.
Lima vind ik wel leuk, niet zo standaard. Adriana vind ik persoonlijk wat ouderwets, maar het is gewoon ieders smaak. Doe wat jullie zelf mooi vinden, er zijn altijd mensen die het minder mooi vinden, smaken verschillen
De naam van een topmodel maar andersom..... Als je het leuk vind moet je het doen. Weet verder niet of het ook iets betekent, maar wij gaan voor een leuke naam met een betekenis.
Mee eens. Lima vind ik nog wel aardig, maar in combinatie met Adriana niet. Maar je moet doen wat jij leuk vind! Andere mensen hoeven de naam toch niet mooi te vinden?