Van de namen genoemd vind ik Bella het leukste voor een grote hond. Onze hond heet Evy. Ik vind Lana ook leuk.
Leuk een Sint Bernard, namen is iets persoonlijks. Voor een grote hond vind ik Sophie erg leuk. ook hou ik van jongensnamen verkleint zoals, Guusje, Josje, Dirkje. Ook leuk Sebastiaan. Flip, Jip. Gijs, Sien. Succes met het kiezen van de naam en sterkte met de puppy tijd, erg leuk...
Mijn hond zijn naam is Axel maar das natuurlijk een reu... Hier komen bij die grote honden in de wijk vooral Senna Mara & Lana voor. Zelf zou ik als we een teefje hadden gehaald haar Yentle genoemd hebben. Overige namen die voor een grote hond kunnen zijn; Desi, Poppie, Saar, Luna, Lenny, Angel & Dana. zijn maar suggesties, ben zo slecht in namen verzinnen... Ik merk bij onze Mechelaar dat hij veel baat heeft bij een korte naam, en dat ie als ie iets doet wat echt niet mag, weet dat we de naam afkorten naar Ax... Tis ook een echte boevenkop dus eigenlijk is het de hele dag Ax Ax en nog eens Ax... Zou blij zijn als de pubertijd voor bij is..
Ik vond zelf 'Lexi(e)' altijd heel leuk, mijn schoonzus heeft haar hond(duitse herder) zo genoemd.. via ons hihi.. En mijn schoonmoeder heeft haar hondje 'Kira' (sheltie) genoemd
durf bijna niet meer te reageren op mn eigen topic.... vorige week al die reacties, wij eindelijk eens over de naam, Ziva zou t worden! Belt man met de fokker, vraagt nog eens na, t is een teefje he? (was 1 pup over uit t nest, vanwege annulering, man wist zeker dat t een teefje was.) en de fokker zegt, nee dit t is t reutje uit t nest..... dus al jullie ideeen en reacties voor niks! wij uuuuren brainstormen over de naam, want fokker was pas tegen 16u bereikbaar. en dan is t toch een reu.... schaam schaam. maar........................ we hebben m toch genomen, en over de naam waren we in 5minuten uit.
Haha Guus, dat past gewoon bij zo'n hond Ik kende er ook 2 en dat waren Lucas en Gea... Het is een schatje om te zien!!
Aaaag Guus,wat een schatje en een leuke naam! Mijn honden heten Gijs(je) en Sjuul dus echt mijn smaak!