Dit jaar komt er weer een jonge gezinnenbeurs. Maar wanneer krijg je de code van het 2de kaartje gratis? Ik heb een pas van jongegezinnen maar nog geen code gehad. Wij heb het wel gehad en doet er niks mee?
Daar wil ik ook gebruik van maken, in een mailtje stond dat je 2de kaartje gratis keeg maar kan nergens vinden waar je dan kan/moet bestellen. Heb ook een jonge gezinnen pas en als ik inlog kan je wel naar de site van jonge gezinnen beurs maar nergens een link naar 2de kaartje gratis.
Als je een jongegezinnenpas hebt kan je kaarten bestellen via http://www.jongegezinnenbeurs.nl/voordeelpas Op de site van de pas kan je ook een papier downloaden waar je de kaartjes mee kan bestellen als je geen internet bankieren hebt.
Nou ben ik toch wel heel nieuwsgierig hoe je dat gevonden hebt? Ben ook naar nu blijkt bijna overal op de site geweest. Maar bedankt iig . Ohw ja hij is van do 5 nov tot zo 8 nov in utrecht.
Gewoon inloggen op de site van de pas en daar staat bij actueel een heel stuk over de beurs en de link stond in het pdf bestand die je daar kan downloaden.
dus je kunt 2e kaartje gratis krijgen?? zijn er meiden met een jongegezinnenpas die niet gaan?? dan houd ik me aanbevolen! Liefs, Taliaa
Thanx, ik heb me ook een ongeluk gezocht naar een link waar ik de kaartjes kon bestellen. Maar zie niet staan dat je het tweede kaartje gratis krijgt met die pas...
Hoi meiden ik heb een vraagje krijg je met een pas het 2de kaartje gratis? Is er iemand die een pas heeft en niet gaat? Want ik ga wel en het 2e kaartje gratis is toch altijd mooi meegenomen!