Ik zat nog even terug te lezen en zag dat je Rebeccah toch niet zo leuk vind. Ik vind hem eigenlijk best mooi, en leuk om haar Becky te noemen Misschien anders Saschah? (of is dat heel gek om daar een h achter te schrijven? al hoewel dat misschien niet eens hoeft want in de klank hoor je het niet. )
Heb geprobeerd zoveel mogelijk dat al genoemd is weg te laten, maar misschien is dat niet helemaal gelukt. Asaiah Jeremaiah Judah Zacharaiah Avah Beckah Caylah Jadah Jennah Lorah Nylah Wenonah
Jadah... *noteert* Zachariah valt af. Zo heet het jongste broertje van man ook ongeveer, en daar hebben we niet zo'n goede band mee.
Haha ik denk dat ik de namen van je kinderen dan wel weet Super leuk!! Gaat het bij mij waarschijnlijk nooit worden met m'n vriend, dus ik hou ze maar als guilty pleasure
Daar zit wat in... Ik heb zelf wel een zwak voor Lily. Maar wel iets om over na te denken, want vanuit bijbels oogpunt toch een mindere associatie.
Er is al veel genoemd. Van wat ik langs zag komen vind ik (naast volgens mij de namen van je kids die ik eruit probeerde te filteren) het mooist: Norah, Jadah, Elisah, Lily/Lilith en Noah en Ezrah. Misschien nog: Yonah, Zivah, Gwyneth (afkorting Gwen?), Marith, Rifkah, Novah, Tirzah Wel leuk dat jullie weer voor de h als eindletter gaan.