Hallo allemaal. Wij zijn zwanger van de tweede. We laten ons verrassen dus weten niet of het een jongen of meid wordt En kunnen niet slagen voor een naam. Begin december wordt de kleine verwacht te komen, dus nu heb ik jullie hulp nodig. Waar zijn we naar op zoek: - een jongens en meisjesnaam die past bij Jessica - uitspreekbaar in alle talen, een internationale dus (net als Jessica) - Afgekort alsnog een leuke naam (Jessica wordt Jess) Hoop dat jullie met goeie ideeen komen, want ik zie het somber in. Vast bedankt!!
Rosanne (roos) Roxanne (roxy) Charlotte (charlie of Lotte) Isabelle (Isa) Evie (Eef) Abigail (Abi) Elizabeth (liza) Alexander (alex) Joshua (Josh) Michael (Mike) Thomas (Thom) Samuel (Sam) Daniel (Daan) Maxim (Max) Finley (finn)
Hahahaha...ik moest meteen denken aan Noah (No). Dan hebben jullie een Jess en No Even serieus... Jessica en Lisanne (Lies) Jessica en Rosalie (Roos) Jessica en Angela (Ans) Jessica en Linsey (Lins) Jessica en Annalu/ Annalou (Lou) Jessica en Laurine (Lau) Jessica en Mary-lou/ Marilou (Lou) Jessica en Nicky (Nick) Jessica en Nicky (Nick) Jessica en Quinten (Quint) Jessica en Davey (Dave) Jessica en Richard (Ries) Jessica en Ricardo (Rico) Jessica en Mitchell (Mitch) Jessica en Stefan (Steef)
Hhahahaha Ja daar hebben we zelf ook al aan gedacht... Hmmm... ik heb al aardig wat leuke namen voorbij zien komen, maar ja, die Halsband he... das het probleem, die vind niks leuk lijkt wel!!
Jessica en Simone Jessica en Sandra Jessica en Jennifer (Jess en Jenn) Jessica en Ramona Jessica en Nicole Jessica en Pascal Jessica en Emiel Jessica en Guido Jessica en Roger Jessica en Olivier
Jessica en Sidney Jessica en desiree Jessica en daisy Jessica en Fenna Jesiica en Samira Jessica en jennifer Jessica en Ferry Jesiica en Julie Jessica en Demie Jessica en Kimberley
Pfff valt allemaal niet mee... Het probleem is ook eeen beetje de uitspraak, ik ben zelf spaanse, mijn ouders kunnen dus sommige namen niet zo makkelijk uitspreken. En heb ook een hoop familie in spanje wonen. We zouden het duss ook handig vinden als die de naam uit kunnen spreken zoals ie hoort... Met Jessica hadden we mazzel, dat spreek je in alle talen het zelfde uit. Nu zoeken we dus nog zo'n soortgelijke naam... Vandaar dat internationale. Kimberley bijvoorbeeld vind ik wel heel leuk, maar dat zouden ze dus als Kiemberley uitspreken en dat vind ik zonde als wij haar Kim noemen en de rest Kiem! Hoop dat jullie me een beetje snappen
Voor een meid vinden we Kyara ook heel leuk. Wat vinden jullie daarvan?? Jessica & Kyara... en hoe zouden we dat af kunnen korten... Jess & ....??
Hahaha dan korten we het gewoon niet af!! Mijn man vroeg het zich af... om ff te kijken wat mensen ervan zouden kunnen maken... Niet dat er een raar naampje uit voortkomt Sommige mensen zijn zo creatief...
Jara kan ik nog mee leven, maar jaar is weer wat minder. Ach... we zien het wel. Meiden naam is zo goed als zeker nu. (of er moet opeens een hele andere binnenschieten, wat ik niet verwacht) Nu nog een Jongens naam.... Pfff we zijn er nog niet!
Ik vind Kyara een mooie naam. Al denk ik wel dat mensen er Kya van maken. En dan moet ik denken aan het automerk Kia...
Ik ken twee kindjes met de naam Jessica en court en dan nog een Jessica en Sarah Jessica en Miquel ook erg leuk Jessica en Mika Jessica en Enrique jessica en Enrico Jessica en Damian Jessica e Joey jessica en Sandrino
Mijn zoon heet Aimar, niet echt af te korten maar dat hoeft niet want de naam is al niet zo lang (en mijn man+familie is spaanstalig dus ik ken het probleem qua uitspraak ) Jessica & Alexander (Alex) Jessica & Sebastiaan/Sebastián (Bas) Jessica & Daniel (Daan) Jessica & Robert/Roberto (Rob) Jessica & Stephan (Stef) Jessica & Marcos (Marc) Jessica & Eva (Eef) Jessica & Chenoa (Noa) Jessica & Maxime (Max) Jessica & Aimara (Mara)