Welke naam vinden jullie het leukst? Onze eerste zoon heet J.ake Voor onze tweede zoon hebben we nu: L.enny J.erry D.uke Welke zouden jullie kiezen?
Ze zijn alledrie echt mijn smaak niet, terwijl ik de naam van de oudste wel kan waarderen. Ik houd niet van namen met een -ie klank voor jongens (vind ik erg soft) en dus blijft Duke over. Wat ik zelf mooier zou vinden zijn bijv: Boaz Daaf Jonah Luke Roan Sam Tyas
Vind ze alledrie niet mooi, maar dat is een kwestie van smaak. Jake en Duke vind ik geen mooie combinatie, Jerry vind ik echt geen fijne klank hebben, dus dan ga ik voor Lenny!
Jerry vind ik een beetje een Amerikaanse oude mannen naam, denk Jerry springer, Jerry mcguire etc. Lenny vind ik het leukste!
Moeilijk, alle drie niet echt mijn ding terwijl ik Jake nog wel leuk vind. Zou voor Duke gaan. Maar vind De namen die Abri post bijna allemaal leuker (Boaz, Luke, Roan, Sam)
Dank jullie voor jullie reactie's. Vind het zo lastig. Op dit moment heeft Lenny nog steeds mijn voorkeur, maar vond idd Jake heel stoer en Lenny een beetje soft ernaast. Kan het later als hij groter is afkorten naar Lenn, wat ik ook heel leuk vind. Van het lijstje vind ik Jonah erg leuk. Deze onthou ik!