Op z'n Frans. Het is tenslotte een Franse naam.. of Frans woord eigenlijk.. Ik vind het een rare naam 'Goedemiddag Mooi'. Julie (ook uitgesproken op z'n Frans) vind ik ook veel mooier!
Hier is het gewoon lekker Jolie op zn Hollands. Vind ik leuker dan zjolie djolie sjolie. Nog geen seconde spijt van gehad
In je eerste post zeg je dat het 'Goedemiddag Mooi' betekent, dus vandaar mijn vraag hoe je erbij komt dat jolie 'goedemiddag' betekent ('mooi' had ik al tussen aanhalingstekens gezet omdat dat idd. wel klopt)
Idd mee eens! hier 2 namen op de lijst over waaronder Jolie. lichtelijk mijn voorkeur alleen manlief weet het nog niet en ik wil dat hij keuze gaat maken
Klopt hoor, maar zoals je in dit topic leest, wordt het op grofweg drie manieren gelezen / uitgesproken. Het is een franse naam, maar ik lees 'm op zn Nederlands, en anderen lezen hem als 'dj'. Ik denk dus dat je 'm wel met een regelmaat verkeerd zult horen, of de vraag krijgt hoe je hem uitgesproken wilt hebben. Voor mezelf zou ik dat jammer vinden, maar voel je er niet door aangevallen!