Maandag hebben we de 20 weken echo en horen we of we een jongen of meid krijgen. een jongensnaam hebben we inmiddels. Moeten alleen nog een 2e naam bedenken maar das niet zo vervelend. Een meisjesnaam hebben we echter totaal nog niet. Dus krijgen we graag suggesties. Ons zoontje heet Joey en we willen er geen lange naam bij. Zelf dacht ik aan Lilly maar manlief vind het niets. Dus iemand ideeen?
Ik vind Joey en Daisy heel lief samen. Maisie, May-sie Evie Libby Leah Kate Emma Vera Nena Isa Lola Nina Fleur Dana Donna Britt
Wat ik ook "lieve" namen vind Joey en Nola Joey en Ivy Joey en Eline Joey en Meike Joey en Ize Joey en Olivia Joey en Fay Joey en Liv
Joey & Demi Joey & Lize Joey & Sara Joey & Nora Joey & Eline Joey & Fenna Joey & Kim Joey & Lisa Joey & Dana Joey & Julia Joey & Julie Joey & Nina Joey & Mila
Lova Jolie Fayenne Luna Isis Nikee Eden Nova Tess Liv Flora Ivy Ava Philou Chloe Danique Jade Lina Liz(zy) Danae Lilou Ziva
Woow wat een namen Dank jullie wel! Een aantal namen hadden wij zelf ook al bedacht maar vonden we toch niets.. Maar er staan ook zeker een paar nieuwe tussen waar we over na gaan denken @Lizzy01, Lizzy is een erg leuke naam maar zo heet de dochter van mijn zus al En zo dichtbij in de familie wil ik geen dubbele namen, haha.
Joey & Isa Joey & Kim Joey & Melissa Joey & Kirsten Joey & Mexx Joey & Lisa/ Liese Joey & Danae Joey & Megan Joey & Mila Joey & Zoe Joey & Jolie Joey & Lana Joey & Evy Joey & Anna Joey & Rosa Joey & Ziva Joey & Linde Joey & Yade Joey & Lola Joey & Kaylee of ff naapen.. lola lilly of kiki kate haha..