Hi wij weten sinds kort dat we na een zoontje nu een meisje krijgen! Helemaal te gek alleen is namen bedenken niet ons grootste talent zeg maar . Ons zoontje heet V.inn en we dachten nu aan Bobbi (bobbie of Bobby) we houden van iets wat stoere naam dus als iemand ideeën heeft wat leuk bij onze zoon past is dat heel fijn
Ik heb persoonlijk niks met alle varianten van de naam Bobbi. Maar als jullie het een leuke naam vinden, vooral doen
Bobbi heel leuk erbij! Anders misschien: Charlie Neve Tess Fajah Bodil Faye Sam Lena Pip Zara Gwen Zoë Lis Mae
Brynn June Jill Jade Caro Cleo Nena Joelz Tara Nikia Sienna Liz Sue Lilith Megan Scarlett Tamar Espen Harper
mijn dochter heet Jayna (spreek het eerste gedeelte uit als bij Jayden). verder vind ik stoere namen voor een meisje: Lynn Liv Tess Cleo/Cloë
Ik vind namens als Bobbi, Teddy etc. best leuk, maar bij Bobbi heb ik toch wel een beetje de Bobbi Eden associatie . Misschien: Teddy Billy Charlie Macy Renée
Haha ja snap ik wel hoor maar ik vind dat opzich nog wel een leuke vrouw hoor . En tegenwoordig heb je dat met zoveel namen dus dat laat me niet beïnvloeden. Charlie vind ik ook heel leuk maar bij bobbi vind ik leuk dat je die makkelijk afkort naar bob dat vind ik ook wel schattig
Ik zou inderdaad kiezen voor Bobbi als schrijfwijze. Andere antwoord heb ik even privé gestuurd ivm herkenbaarheid .
Ik moet meteen denken aan Tess! Verder: Amy, Aster, Ava, Bo, Ivy, Lora, Marley, Pilar, Rava, Reva, Riva, Senna, Ziva
Haha grappig want een vriendenstel van ons had dezelfde naam voor hun zoontje en nu idd tess! Ik vind riv ook wel leuk maar mijn vriend niet