Ik heb nu een Sammie en Muisje (Muuske) (uitgesproken op het Fries, alleen mijn laptop wil niet meewerken met de naam goed te schrijven) Cassie Simba Geqie Pluto Wat je ook kunt doen en dat heb ik dus 1keer gehad, want ik kon ook geen naam verzinnnen. Ik heb de kitten een paar dagen geobserveerd, welk karakter zit erin, hoe en wat past hij in het gezin. En toen na een paar dagen kwam ik erachter dat ik hem toen steeds riep/corrigeerde met zijn naam. Die kwam dus spontaan.
Rover, zo heet onze lapjeskat. We hebben ook Ruigtand, dat raad ik je af, roept niet zo fijn. Onze vorige kat heette Pixel.
Onze katers heten Dio (onze vorige kater hete Divo en daar lijkt hij op) andere kater heet Oreo, maar mijn man en ik noemen hem Pablo Escobar. Nadat hij hier een paar dagen was, was hij elke keer zo hyper en zijn ogen waren zo groot alsof het leek dat hij een kilo coke had gesnoven dus kreeg zodoende kwam de naam Pablo.
Ik las laatst ergens Blooper, vond ik fantastisch! Wij hadden een Tino (volle naam was Valentino Georgeous Black) en een DJ.
Wat een leuke namen allemaal! Ik lees even mee...wij verwachten over een tijdje ook een nieuwe huisgenoot!
Mijn katers die ik in het verleden heb gehad: Shanti Spot Bert en Erni Pluk en Zaza En nu hebben we Rocket en Groot