Ik blijf maar denken en twijfelen... Dus ik roep weer jullie hulp in! Een aantal namen heb ik dankzij eerdere topics dus daarvoor alvast DANK!!! Ik heb nu een rijtje van 4 namen, welke vinden jullie het leukst??
Jesmer. Zander klinkt als Sander, waarbij de S niet goed uitgesproken wordt. Timme vind ik niet leuk omdat ik Tim ook niet leuk vind. Jille vind ik ook wel oke.
hmm weet niet, volgens mij vind ik ze allemaal te bedacht en dan vraag ik me steeds af 'waarom moet het zo afwijkend'? Heb uiteindelijk wel gekozen voor Jesmer, klinkt het leukst.
Ik vind Timme dan nog het leukst, omdat het op Imme lijkt, wat ik dus een erg leuke naam vind De rest vind ik iets te bedacht.
Van deze vind ik Timme het leukst. Maar ik moet zeggen dat ik de namen een beetje ver gezocht vind, alsof je persé een aparte naam wil bedenken en dan bestaande namen gaat aanpassen. Dus Zander is de bedachte versie van Sander, Bij Jille zou ik eerder denken aan Jelle of aan Jilles en Jesmer zou eigenlijk Jesper geheten hebben, maar dat vonden we te standaard...
Timme vind ik veruit de leukste! Jille komt voor mij op de 2 plek. Maar vind Jilles dan beter. Bij Zander moet ik meteen aan een zandbak denken. Vind het er ook raar uitzien.
Ik zou voor Jesmer gaan. Jille klinkt als een meisjesnaam. Timme vind ik geen naam voor een volwassen vent. En bij Zander denk ik: doe dan gewoon Sander. Zander is te gezocht. Jesmer vind ik ook ver gezocht, maar vind ik van alle opties wel het leukst klinken. Stoer en origineel, en ook passend bij een volwassen man.
Ik vind Timme erg leuk! ook voor een man vind ik het een prima naam. De andere namen zijn inderdaad een beetje gemaakt, al vind ik Zander eigenlijk nog wel kunnen. Bij Jille denk ik ook eerder aan een meisje en Jesmer vind ik persoonlijk echt verschrikkelijk (sorry). Hopelijk heb je er wat aan. Succes!