Hallo! Ik ben bezig een eigen winkeltje in kinderkleding te beginnen en ben dus op zoek naar een leuke naam. Wie weet kunnen jullie me helpen creatief te zijn, want ik kom er absoluut niet uit. Het is kinderkleding van maat 56 t/m maat 140 zowel jongens als meisjes en de naam moet voor zowel een winkel als webshop kunnen. Ben benieuwd met wat jullie komen
Zou eens kijken of die namen al bestaan. Ik had het volgende maar ben nog niet overtuigd: funky kids of it's for kids
Uk & Puk?? Hahahaha, ik ben hier echt niet goed in. Best lastig om een goede, pakkende naam te bedenken.
bloempjes en bijtje van uk tot..... kleertjes van top tot teen kids wear prinsen en prinsessen sorry ben er niet zo goed in succes
ukkie boyz and girlz HAAI! ikke (is idd leuk) Ik denk dat namen die kort maar krachtig zijn goed zullen aan slaan (kijk maar naar o.a. LIEF!)
Of iets wat ergens naar verwijst? Zo heet een winkel hier in de stad ELF - kort maar krachtig. Ik denk dat het het huisnummer is. Of: Jut & Jul Schatjes Ik ben hier geloof ik ook niet zo goed in...
Wat dacht je van: Jettepet De krullevaar (Pluk van de Petteflet figuur) Ik ben niet zo voor een Engels naam. Vind ik zelf altijd wat goedkoop klinken en ik denk dat je er snel zat van bent. Misschien is het idee om de boeken van Annie MG Schmidt eens door te bladeren. Ze heeft altijd leuke namen. Succes!
Ik zat ook al te denken aan een naam die verwijst naar een boek ofzo, zoals "De Kladderkatjes" (een van de gouden boekjes), maar ik weet niet of dat zomaar mag...
Ik zou eerst als ik jou was even informatie inwinnen bij de Kamer van Koophandel, heel veel namen mag je niet gebruiken, waaronder die bijvoorbeeld van Annie m.g Smith, zij heeft de rechten voor die namen. Verder zou ik kijken of namen niet al bestaan, mocht dat wel zo zijn kun je best grote problemen krijgen als je toch besluit voor zo´n naam te gaan.. Heel veel succes met het openen van je winkel, Hier ben ik nu al 2,5 jaar bezig en het bevalt me super.. , het is alleen wel heel erg hard werken!
Koterpret Kledingwinkel Puk Pukkie Kids world Kidz world Mijn plekkie Ons plekkie Kidz fun Kids Fun Uk en Puk Lisets plekkie hihihi....ben er ook niet zo goed in..... iets pakkends....wat ook wel weer gericht is op kleding...en dan wordt denaam al weer gauw te lang...zucht... Kleding van baby tot tiener.. (wordt al weer gauw te lang, niet echt pakkend) Gronings kledingshop.. suc6 er maar mee...!!!!