Vind zelf namen met ..&Co altijd heel leuk klinken.. Uk & Co Zou een lekker korte en hollandse naam doen. Ook makkelijk ivm een website. Engelse namen vind ik al snel een beetje goedkoop klinken.. Las net Ukkies..ook heel leuk! x
It's for kids hebben wij hier in het dorp Wat vind je van Stoere maatjes? Die hadden wij hier ook in het dorp maar die is nu weg haha.
Er staan leuke namen tussen. Maar inderdaad even checken of de naam (of een naam die er op lijkt) al bestaat. Als je je gaat inschrijven bij de Kamer van Koophandel checken ze dat namelijk en het zou zo zonde zijn als je op dat moment je naam nog moet gaan wijzigen. Succes alvast, ik ben ook eigenaar van een webwinkel in babykleertjes en het is echt heel leuk om te doen.
Bedankt voor het meedenken Ga inderdaad eerst checken of een naam al bestaat...zou namelijk jammer zijn ergens helemaal enthousiast over te zijn en dat het uiteindelijk niet kan. Denk inderdaad dat het leuk is om een NL naam te doen gewoon lekker simpel en goed in de mond liggend.
wat in mij opkomt geen idee of deze al bestaan: jonkheren & jonkvrouwen Ridders & prinsessen Kidswear Vet cool Kidsheaven Van baby tot puber Het kledingkasteel Youthclothing Suc6
thanks! Erg leuk allemaal @ liesje86: Dat ligt aan de verdiensten. Je kunt eens op de kamer van koohandel site kijken daar staat veel informatie.