Wie heeft 'm en hoe snel is het vies? Ik wil niet om de haverklap wassen.. maar vindt het een mooie kleur..
Ik heb de off white bekleding en ik vind het tot nu toe meevallen hoe snel hij vies word. En dat terwijl er een peuter met stoeltje aan zit en ook vaak een broodje/worstje krijgt in de winkel.
zijn de vlekken er goed uit te wassen? heb jij trouwens het stoeltje voor op het bugaboo plankje ? hoe bevalt die? wij willen die gaan aanschaffen..
Ik heb hem nog niet gewassen want hij is nu nog schoon (op een mini vlekje na) Ik heb 2 sets bekleding dus ik kan er een ander opdoen als deze in de was gaat. Ja ik heb het stoeltje voor op de bugaboo. Hij bevalt mij en mijn dochtertje erg goed. Ik zet haar wel vast met een tuigje zodat ze er niet vanaf kan vallen of stappen. Deze heb ik vastgemaaktg aan de wagenbak. En hij is van prenatal eigen merk. Als ze loszit zou ik het namelijk eng vinden bij een drukke weg of als je stoep op stoep af gaat.
Wij hebben ook de off-white bekleding. Bevalt super goed hoor! Hebben tot nu toe nog niet eens hoeven wassen.