wij hebben onze dochter een aparte, franse (en duitse) naam gegeven: ottilie. men vindt de naam trouwens aparter dan wij verwacht hadden
Hoi wat vind je van Aurélie (sorry toch weer de A) Emeline Morgane Megane (beetje jammer van de auto) Gaelle Anne-Sophie Océane Maurine wij zoeken ook een beetje in de Franse sfeer ivm Franse achternaam.
Wat vind je van Babette! Zo heet mijn dochter, maar ik zeg altijd Babet, maar vind het als Babette het mooist geschreven.
de naam zit er helaas nog niet tussen. Pff gaat nog een lastige keuze worden hebben wel al 2 namen, durf ze hier niet neer te zetten omdat er ook bekende hier op het forum zitten maar nog niet DE naam waar ik weg van ben DUs alle tips blijven nog steeds welkom. We paar leuke voorbij hier zien komen maar niet waarvan we vinden WOW..
Gui of Guy? Enzo Mathis Matheo Matteo Maxime Romain Yanis Alexis Antoine Raphael Lea Chloe Ines Camille Sarah Oceane Jade Lola Anais Lilou Julie Lena Romane Heb je hier al gekeken? http://babynamen.startkabel.nl/
Mariline, weet niet hoe je het precies schrijft. Maar mijn man had ooit, ver voor mijn tijd een franse vriendin en die heette zo. Hij noemde deze naam dan ook bij ons eerste kindje. Toen vroeg ik hoe hij eraan kwam. Vind het namelijk wel een mooie naam. Hij vertelde dus dat het een ex was, nou no way dat mijn dochter zo gaat heten hoor. hahahahah. maar vind het een erg mooie naam. nogmaals weet niet of ik hem goed getypt heb.