Ik vind het ook prima kunnen hoor! Je kunt er evt. nog een 'h' achter zetten (dus 'hannah') om het verschil iets groter te maken, maar wat mij betreft zijn het totaal verschillende namen.
LievKylian, Loki en Amaryllis bedankt! Blij te horen dat tot nu toe iedereen vind dat het gewoon kan. Zouden jullie het dan van te voren nog bij schoonzus en zwager melden? Of is dat ook niet nodig?
Hannah mooie naam en blijkbaar jullie naam. Ik zou het gewoon doen. Kan ook makkelijk volgens mij Zou ik het melden? Wij hebben een jongensnaam die lijkt op de naam van vrienden van ons. Ik ga het melden omdat ik inschat dat zij het waarderen. Maar eigenlijk vind ik het een beetje onzin. Het is niet dezelfde naam het heeft een beetje dezelfde klank. Maar goed om geen kwaade gezichten te krijgen is dat onze inschatting. Je weet denk ik het beste hoe je dit moet inschatten. Over de jongensnaam. Ik zie dat je Thomas op het lijstje hebt staan. Wat vindt je van Tobias of Tobian?
Hannah en Anne vind ik zo verschillend dat ik het niet zo melden bij schoonzus en zwager. Als ze Anna heet was het anders of als je Hanne overwoog. Ik vind Hannah de mooiste spelling en voor mij hoort de h er wel achter dus zal ik hem wel schrijven.
voor een jongen misschien (ik noem er maar een stel, misschien zit er een mooie naam voor jullie bij ): Fabian Micah Noam Myron/Miron Matis/Mathis Novan Nolan Jovan Evander Lysander Sander Reinier Maurits Douwe Jelle Arthur Jeremi Micha Jasper Casper Benjamin Merlan Micas Lucas Luca Marius Igor Viggo Walter Lorens/Lorentz Jarno Ivar Ivan Silvester Silvijn August Sylvain Valentijn/Valentin Severin Thorsten Sven Kiran/Kieran Remi Steffen/Stefan//Steven Milan Noah Jannick Lauritz Boas/Boaz Boris Niels Jens Jesper Marius Rasmus Holger Morten Olaf Jim Kaj/Kai Marcus Timon Jonas Joris Josua/Joshua Julian Jason Kevin/Gavin Dorian Dion Brett Amos Elias Matteo Fabio Roan/Rowan/Rohan Ronan Benso Raf Idris Dimas Dante Roas (Fries) Roemer Karsten Ramses Roald/Rowald Seth Servais/Servaas Rients Roman Simon/Siem Miro Milo/Mylo Midas Marnix Wout/Wouter Menno Joram Kenan/Kennan Kamiel Quinten/Kwinten Ivo Andreas ... Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Succes!
Ik vind Hannah en Anne prima kunnen, vind het wel meevallen hoeveel ze op elkaar lijken. Jongensnamen: Julian Thomas Mika Finn
hoi! ook ik vind Hannah en Anne niet op mekaar lijken hoor! kan dus prima En ik zou het ook niet melden bij hun. Maar als jij je daar prettiger bij voelt moet je dat zekers doen hoor!