Ik zou het wel doen. Maar ik heb dan ook geen contact met mijn neefjes en nichtjes. Wonen te ver weg en zie ze eens per 5 jaar ofzo . Dus als mijn naam leek op die van mijn nichtje had mij dat niks uitgemaakt. Ligt eraan denk ik hoe close jullie zijn
Ik zou het laten afhangen van het leeftijdsverschil. Is nichtje Elise een paar maanden oud of is ze bijvoorbeeld al 8 jaar, en is dus die naam in een hele tijd geleden bedacht en geveven.. Volg je m'n beredenering?
Ik zou het gewoon doen. Ik vind Elise en Ellis op papier wel op elkaar lijken, maar qua uitspraak toch genoeg van elkaar verschillen hoor! Ook voor een kindje dat dichtbij staat. Als Ellis voor jullie dé naam is, gewoon doen.
Ik ben het ook eens met bababoe. En als je vooral zou twijfelen over hun reactie dan zou je het kunnen overleggen. Maar dan niet in het geval als je je zou ompraten als ze het niet leuk zouden vinden . Jullie kiezen de naam en al hebben ze daar een mening over dan verdwijnt dat ook wel weer. Maar ik vind ze echt verschillend genoeg om gewoon te doen.
Ach, het lijkt erop, maar is dat erg? Mijn dochtertje heet Elise, ik zou er geen moeite mee hebben in elk geval.