Zosls de titel zegt eigenlijk... Wij zijn nog heerlijk aan het denken en overdenken wat betreft DE naam. Nu dacht ik oprecht de naam te hebben en zelfs mijn man vindt hem te gek! Namelijk Joas! I love it. En dit zou hem voor mij echt kunnen zijn. Blijkt er weer een maar te zijn.......... De 2e naam van ons zoontje is Jonas. Dit lijkt natuurlijk veeel op Joas...Nu zeggen we deze 2e naam amper en velen zullen het niet eens weten, maar toch weer reden om te twijfelen..... Mijn vraag is dan ook, hoe storend is dit? En wat zouden jullie doen, wel/niet en waarom? Boaz hebben we ook aan gedacht, maat toch heeft Joas mijn voorkeur... Groetjes de eeuwige twijfelaar
Ik zou het gewoon doen! Het gaat om de tweede naam van je andere zoontje. Die gebruik je toch zelden .
Hebben wij dadelijk ook. Eerste naam van zoontje is J.ace en 2e naam van onze andere zoon wordt J.ames. Gewoon doen!
Ik zou het gewoon doen! Wat je zelf al zegt, je gebruikt de tweede naam zowat niet en sommige mensen weten het niet eens. Ik vind het niet storend. Mooie naam!
Ik zou er zelf niet snel voor kiezen. Maar als het echt dé naam is, zou ik het uiteindelijk wel doen. Ook zonde om daar een naam voor te laten. Je gebruikt een tweede naam amper.
Precies dit. Ik heb straks een groter dilemma. Wij zouden voor een evt zoon een super leuke naam weten die lijkt op de roepnaam v mn zoontje. Das pas storend
Zolang het niet om de eerste naam gaat zou ik het gewoon doen. 2e naam gebruik je toch vrijwel nooit.
Dat is wel vervelend zeg . Hopelijk wordt jullie volgende kindje een meisje, dan heb je dat probleem niet .
Doen!! Leuke naam. (Stond hier op het lijstje maar kregen 2dochters) Die 2de naam gebruik je amper/niet. Ik gebruik mijn overige namen allees voor iets officieels
Helemaal met je eens: super leuke naam! hahaha .. laat mijn zoontje nou ook zo heten Maar om antwoord te geven op je vraag, ik zou me er niet aan storen als mijn zoontje als 2de naam een naam heeft die er op lijkt. Die 2de naam hoor je toch vrijwel nooit.