Als je 1 van de letters wijzigt heb je een populaire naam en dat vind ik niet leuk eigenlijk (ook gezien het dezelfde klank heeft). Maar die naam zit al een aantal weken in mijn hoofd (over gedroomd). Wat zouden jullie doen?
Tsja als je 1 letter anders doet zeg je. Dan zie ik t probleem niet en zou ik gewoon voor de naam gaan.
Weetje, ook al is de naam bekend, als deze naam voor jullie DE naam is dan moet je het gewoon doen! ik zat vroeger met 3 Chantal's in de klas dat is maar 1 jaar geweest, daarna zijn we allen een andere kant op gegaan, en daarna heb ik nooit meer in de klas gezeten met 1 Chantal. Je zal altijd wel mensen tegen komen die de zelfde naam hebben als jou kindje! ze hebben tenslotte een goeie smaak dan toch?? en stel er zijn 1500 mensen die die naam hebben gegeven, geteld over 17miljoen Wa.. dan valt de naam niet meer op hoor!! hihihihihi
daar hebben jullie gelijk in, maar ik ben zelf niet gewend om een naam te "delen". mijn eigen naam (niet Nikaya) komt in Nederland minder dan 5 keer voor. Voor mij lijkt het mij dus erg "vreemd"
mijn vriend zegt het zelfde als jullie dus misschien zijn we er toch wel uit Zwanger he, dan twijfel je volgens mij zo vaak
zou bij mij niet de associatie met jayden oproepen. is gewoon een andere naam, anders dan loek/luuk etc.
Ik vind het een mooie naam, en als die het voor jullie is zou ik er gewoon voor kiezen. Lijkt voor mij niet op Jayden en heeft ook een totaal andere betekenis.
Leuke naam en zoals er meerdere zeggen ik zou ook niet gelijk aan Jayden denken als ik die naam hoor.