Timo.. Bij Tommy denk ik gelijk aan ieniminie.. Of aan tommy uit zo'n musical. En een 40-er ga je dan al snel Tom noemen..
Timo. Tommy vind ik een beetje zielig klinken voor een volwassen man Dan maakt er natuurlijk zelf Tom van (zou ik wel doen tenminste)
Ik vind Tommy een heel lieve bijnaam. Ik zou hem dan officieel Tom of Tomas noemen zodat hij later kan bedenken of hij Tommy wil blijven heten. Ben geen enorme fan van Timo maar zou nooit denken "o wat een rotnaam" als ik hem hoor.
Mee eens! Thom of Thomas maar geen Tommy. Timo kan ook heel goed, hoor. Ik heb helemaal niks met beide namen dus geen voorkeur.
Ik ken een jongetje van 12 dat Tommy heet. Nu hij groter wordt roept hij elke keer 'Ik heet Tom,geen Tommy!' Dat lijkt me erg vervelend voor een kind. Thom , Tomm of Thomas/Tomas zou dan wel weer goed kunnen. Dat vind ik mooier dan Timo.
Ik vind het allebei geen leuke namen, al helemaal niet voor een volwassene. Als ik dan toch een keuze moet maken zeg ik Timo, Tommy klinkt als sesamstraat.
Vind het echt afschuwelijke namen....ik heb een vriend die heet Steffy....bijna iedereen noemt hem nu wel Stef maar ik blijf hem altijd uit automatisme Steffy noemen. Vind gewoon Tim eigenlijk wel heel leuk, is dat niks?
ik vind Tom leuker dan Timo, en Tommy zou ik gewoon als een soort koosnaampje gebruiken als hij nog klein is
timo, tommy denk ik aan sesamstraat, wat anderen al zeiden, noem het officieel Tom of Thomas, en dan als koosnaampje Tommy
Tommie of Thom. Ik ken een jongen die Tommie heet (de hoofdrolspeler van de musical High School the Musical, en nee niet dat ik fan ben maar ik ken hem echt ) en ik vond dat eigenlijk helemaal niet raar.
Timo. Maar ik ken wel 2 volwassen Tommy's, en ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk nooit raar heb gevonden.