Hallo als alles goed blijft groeien mogen wij in januari weer een kindje verwachten. Nu zoeken wij jongens en meisjes namen met een voorletters M en er moet een y in. Iemand ideeen noem maar op
Meisje: Macy/ Maysie (persoonlijk geen fan van laatstgenoemde spelling) May Mae- Lynn/ May- Lynn Milly (al vind ik deze mooier als je het gewoon schrijft als Millie) Maddy Madelyn Molly (allen meer engels georiënteerd) Myra Myron Mylène Mylena (misschien doordat Lena ook gewoon een naam is, dat hier meer “My Lena” oftewel ‘mijn Lena’ lijkt te staan… Met een i kan ie ook (Milena), maar dan geeft ie mij persoonlijk nóg meer de associatie met de Mirena spiraal ) Myla (deze vier juist weer op z’n Nederlands uitgesproken, dus echt met de ‘ie’ en niet met de ‘eij’) Jongen: Manny Mikey Mickey Mylo (ook weer engels georiënteerd allemaal) Nb.: ik ben nooit zo gecharmeerd er van als een naam van origine met een i is, maar tegenwoordig wel vaker met een y wordt geschreven. Dat is de reden waarom ik velen niet genoemd heb hier. Milly en Myla zijn net op het randje voor mij.
Marty Mathys Mikey Myles Mayro Marvyn / Mervyn Melroy Moby Myas Mylox Mylotte Maryse Mya Meyra Mandy Madelyn Maya Melody Myrthe Mylène Myrna