Stemmen graag! We komen er maar niet uit met een jongensnaam, maar deze namen komen steeds terug: Sam/Samuel, Quinn, Noah en Boaz/Boas.
Boaz! Hele mooie naam. Sam / Samuel vind ik ook erg mooi. De andere twee niet. Quinn doet me denken aan een kinderwagen en Noah vind ik wat soft voor een jongen.
Quinn vind ik zelf ook niet zo heel erg mooi, maar is wel favoriet bij manlief. Hij vindt Samuel wat minder. Sam vindt hij wel mooi, maar hoor je best veel......
Sam! Komt vooral omdat ik Noah wat soft vindt, Quinn als meisjesnaam geregeld voorbij zie komen (dit jaar 3 meisjes in mijn omgeving) hoe unisex ik de naam ook vind en Boaz hier dan weer vaak als hondennaam voorkomt Vind die laatste wel erg stoer, maar Sam/Samuel wint het zeker bij mij
Als ik moet kiezen.....dan Sam. De andere namen vind ik idd ook niet echt bij een volwassen man passen, te soft/kinderlijk.
Quinn vind ik leuk (komt denk ik ook omdat ik een heel stoer jongetje van 13 op het werk heb die zo heet ) en Noah vind ik leuk, de andere 2 niet zo... Ik heet zelf Bo en heb dat nooit echt een leuke naam gevonden haha. Hier in t dorp laatst ook een jongetje geboren Boyan (Bo-Jan), misschien nog als idee
Ik vind Sam, Quin en Noah alle drie wel leuk! Sam is voor ons de perfecte naam haha, maar Quin heeft ook op het lijstje gestaan. Noam vind ik trouwens leuker dan Noam. (En Joas leuker dan Boas / Boaz).