voor een volgende wil ik een naam met een F erin. (die ik dan PH kan maken) ik zat zelf te denken aan phil (emon) maar dat vind ik niks (dr.phil) voor een meisje vind ik philene (streepje op de eerste e) erg leuk, maar weet niet of ik dat straks nog leuk vind? wie heeft er nog leuke namen met een F erin?
vind ik niks het liefst een beetje een gewone naam die je niet vaak hoort (ken een jongen die philip heet en die is nogal raar)
oh sorry, mama1987 jou post had ik nog niet gezien toen ik reageerde daar zitten leuke tussen (phileine) iets al fien vind ik ook erg leuk.
Feline Fay Frederique Fenne Fenna Fenneke Fannie Floor Flore Freek Fedde Ferdi Ferry Finn Finley Floris ow... ik lees nu de ph idee nog een keer.... dan zullen veel namen wel niet zijn wat je bedoelt he?
@athina: daar zitten hele leuke tussen. met ph bedoel ik dat ik een naam met een f (zoals fien) gewoon ph maak (phien) (al is dat bij fien nogal vreemd) de f mag ook in de naam zelf zitten.
Philomeen Stephan Stéphane Stephanie Seph Phlox (yech maar goed, het is wel een naam) Verder ben ik eigenlijk een voorstander van namen zo gewoon mogelijk te schrijven.. dus eerder een F dan PH behalve bij echt Franse of Engelse namen.
de reden dat ik de F in PH wil veranderen is dat er aan beide kanten van de familie phil in de opa's namen voorkomt en mijn vriend heeft ook een naam met F die PH gemaakt is. dus dat vind ik wel leuk.