Wie o Wie gaat met mij mee denken voor een leukje J of M naam? onze verboden letters zijn, D,G,M,O,I,R,S,F. en niet eindigend op een O en niet op Y. Toppie dames, ik verheug me erop!
zijn die verboden letters beginletters? of mogen ze helemaal niet in de naam voorkomen? En moet het een nederlandse, engelse.... naam zijn? kort of lang?.. (sorry voor de vele vragen, maar is zo lastig om nu zo suggesties te doen)
Hallo! OK, daar gaat ie: Jongensnamen: Jannek Phelan Tjelle Luuk Nathan Béla Abel Ruben Lenn Huub Jelte / Jelle Kjell Rune Jeevan Alan Lude Bennet Alex Teun Pepijn (telt ij ?) Meisjesnamen: Enea / Elea Alana Lexa Caja / Kaja Ava Yuul Luka Janne / Janna Nynke Pleun Leen Annabel Evelyn Luna Jelva / Yelva / Yella Benthe / Lenthe Ajana Naya Luana Nea / Neva Anet / Anette Caylea Hanna Yente Jale Enya Keana Lenje Zenta
die letters zijn begin letters, ze mogen er wel in voorkomen we houden wel van buitenlandse namen spaans engels en oud nederlands zijn onze voorkeuren
AAAHHH! Ik had het fout begrepen en namen uitgezocht die compleet zonder de bovengenoemde letters zijn! Oeps... Ik spreek Rune op z'n Nederlands uit: Ru-ne
Lastig! Misschien zit hier wat tussen: Jongen Abel Almar / Almer Amir Ammar Andreas Arvan Augustijn Boudewijn Cezar Elian Elija Emilian Emir Ervin Hendrik Hessel Hidde Jelmer Jente Jerald Jeroen Jibbe Jilles Jorrin Josias Josse Julian Jurgen Kai Kayan Kick Kiran / Kieran Koenraad Krijn Kyllian Leander Leen Leendert Leonard Lieuwe Lodewijk Nanne Nataniel / Nathaniel Nèron Pepijn Piet / Pieter Quin / Quint Tarik / Tarek Teije Teun Thijl Thijmen Tibbe Tjebbe Tjeerd Tobian Tobias Turias Wessel Willem Youp Meisje Adriana Aletta Alisa / Alise Alvera Amora Aniek Arcelia Arcilla Armanda Brissa Calinda Carletta Carlotta Carmen / Karmen Carola / Carrola Coletta Elena Elisa Elora Elske Elvira Elvita Esma Evita Jana Janne Janneke Jelske Jeltje Jess Jitske Jolé Jovina Juliana Julina Karlijn Lea / Leah Leya Lies Linda Neva Nienke Nieve Tia Willemijn / Willemien Yfke Ymke Zafira