Dit vind ik ook! -Lynn namen vind ik helemaal niet sjiek, het tegenovergestelde eerder... Gewoon Lyn of Linde vind ik mooi en één stuk sjieker.
Je hebt ook ; Amy lynn Vaya linn Jaylinn Wij hebben de naam Jazzlynn voor onze dochter Ook veel reacties dat het geknutsel is enz. Maar toch gedaan en iedereen die vraagt hoe ze heeft, vind het een leuke aparte naam (soms moet je het herhalen maar dat is meer omdat deze naam hier niet gewend is)
Een chique naam met Lynn erachter lijkt mij haast onmogelijk. Ik vind de namen die jij opnoemt helemaal niet chique,meer beetje ordinair..
Ja, zo heet mijn dochter ook, maar op de Scandinavische manier geschreven: Annelin. Wij hoeven niets te spellen: schrijven zoals je het zegt. Ben nog steeds blij met onze keuze
Maylin(n) / Maylynn Jaylin(n) / Jaylynn Julin Faylin Hier op het forum word al heel snel geroepen dat de namen die jij noemt ordinair zijn , niets van aantrekken hoor. Al vind ik Jazlyn niet zo leuk
Onze dochter heet Caitlin, maar wordt eigenlijk door iedereen Kate genoemd. Past ook beter bij haar, maar het hele ´lin´ is dus weg Ik vind het zelf leuk dat het afgekort wordt, maar dat is wel iets waar je op kan letten bij zo´n naam.
Ik vind het juist mooie namen hoor. Zijn geen alledaagse namen en daar hou ik persoonlijk ook van. Succes zitten echt hele mooie namen tussen.
Evelyn Maylin Annelin Bovenstaande vind ik mooi, vooral de eerste naam. Deze is ook niet gekunsteld maar een 'normale' Engelse naam. Jazzlyn ed vind ik snel ordinair worden, sorry.